پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

تمامی اخبار

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه‌گذاری فرهنگی از سنین کودکی آینده کشور را تضمین می کند.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، محمدرضا منصوری در پنجاه و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ساوه اظهار کرد: لازمه توسعه پایدار، توسعه فرهنگی است و زمانی توسعه فرهنگی شکل می گیرد که بتوان از سنین کودکی و دانش آموزی کار فرهنگی صورت گیرد.

وی عنوان کرد: به منظور ارتقای فرهنگی و ارزش‌های اسلامی باید از همان سنین کودکی تلاش کرد و باید بپذیریم که فقر مالی فقر فرهنگی را به دنبال دارد و بروز آسیب‌های اجتماعی به دلیل ضعف در آموزش و کم کاری در حوزه توانمند سازی بوده است.

نماینده ساوه و زرندیه در خانه ملت به رسالت آموزش و پرورش در فرهنگ‌سازی از سنین کودکی اشار کرد و گفت: برای قدرتمند شدن نیاز به آموزش با تکنولوژی روز هستیم و تحقق این مهم از سنین کودکی و مدارس آغاز خواهد شد.

وی بر عملگرایی در کار فرهنگی تاکید کرد و گفت: با شعار نمی‌توان پیشرفت کرد بلکه باید عملگرا باشیم و از تمامی ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده کنیم.

منصوری با تاکید بر توانمندسازی جامعه در حوزه های گوناگون اظهار کرد: علت بروز چالش در حوزه صادرات، بروز پدیده قاچاق کالا و بسیاری دیگر از آسیب‌های دیگر ناشی از توانمند نبودن جامعه است از این رو باید جامعه از جهات مختلف توانمند و مقاوم شود.

به گزارش ایسنا، معاون استاندار و فرماندار ساوه نیز خواستار تعریف و اجرای طرح‌های بزرگ فرهنگی در جامعه شد و با اشاره به برخی از آسیب‌های اجتماعی در شهرستان که توسط حوزه اجتماعی استانداری مرکزی بررسی و اعلام شده است، گفت: بررسی دقیق و اتخاذ راهکار برای پیشگیری از این آسیب‌ها باید در دستور کار شورای فرهنگ عمومی قرار گیرد.

محمد بهاروند خواستار ارتباط بیشتر مسئولان با مردم شد و افزود: در سایه این ارتباطات است که مشکلات جامعه به حاکمیت منتقل و تصمیم گیری مناسب برای برطرف شدن آن اتخاذ خواهد شد.

وی در ادامه خواستار جلوگیری از کارهای موازی در حوزه‌های گوناگون شد و بر انسجام بخشی در ماموریت‌ها تاکید کرد و گفت: برخی اختلاف سلیقه‌ها بین مسئولان و اظهار نظر غیرمنطقی برخی فرصت‌طلب‌ها موجب شده است تا برخی از فعالیت‌ها و اقدامات توسعه‌ای در شهرستان با اختلال مواجه شود.

فرماندار ساوه بر همدلی و اتحاد بین مسئولان برای توسعه متوازن شهرستان و اتخاذ راهکارهای مناسب برای برطرف کردن مشکلات تاکید کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group