جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

تمامی اخبار

نخستین همایش عصر فیلم ساوه با موضوع ازدواج سالم که به همت مشارکت دانشکده علوم پزشکی ساوه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه برگزار شده بود به کار خود پایان داد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه در این مراسم به جایگاه خانواده در حکومت اسلامی اشاره کرد و برخورداری از یک جامعه سالم را در گرو برخورداری از یک خانواده سالم دانست.

حسین محمودی‌فر، تقویت سبک زندگی اسلامی را عاملی برای برخورداری از یک خانواده سالم و بالتبع آن جامعه سالم دانست و افزود: امروزه خانواده ها کانون هدف دشمنان برای فروپاشی بنیان آنان است و هر چقدر در تقویت سبک زندگی اسلامی و استحکام بخشی به ارکان آن تلاش کنیم در جهت خنثی کردن توطئه های دشمنان حرکت کردیم.

وی خواستار برنامه ریزی برای جلوگیری از تزلزل در بنیان خانواده که در زمره برنامه‌های ضد فرهنگی دشمنان قرار دارد شد و افزود: تقویت بنیه دینی و اعتقادی خانواده‌ها و آگاهی بخشی به آنان عامل مهمی در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دارد.

به گفته رئیس ارشاد ساوه یکی از روش‌های موثر و کارآمد در ارتقای آگاهی های جامعه و استحکام بخشی به بنیان خانواده‌ها بهره مندی از ابزار هنر است.

به گزارش ایسنا، رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه نیز مولفه هنر را کارآمدترین شیوه در حوزه آموزش دانست و گفت: زبان هنر تسهیل کننده و بهترین شیوه برای انتقال انواع مفاهیم است.

عباس نیک روش تصریح کرد: سلامت به عنوان اصلی ترین نیاز جامعه بشری نیازمند آموزش صحیح است و انتقال مفاهیم سلامت به انسان یکی از ماموریت‌های متولیان این عرصه است و قطعا باید از همه ظرفیت ها به ویژه از ابزار موثر هنر در این حوزه بهره‌برداری کرد.

وی به ازدواج سالم به عنوان یکی از موضوعات مهم در حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: آموزش صحیح در این حوزه ماموریت مهم دانشکده علوم پزشکی است که برای تحقق بهینه و موثر این امر از تمامی ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

نیک‌روش به یکی از دغدغه‌های حاکمیت در خصوص موضوع کاهش نرخ جمعیت اشاره کرد و افزود: ازدواج به موقع و سالم از زیرساخت‌های لازم برای افزایش نرخ جمعیت در جامعه است که باید با برطرف کردن موانع آن با ارائه آموزش‌های لازم نتیجه مطلوب حاصل شود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group