يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 | Sunday 28 April 2024

تمامی اخبار

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح ترافیکی بافت مرکزی ساوه مطالبه اصلی مردم است.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، محمدرضا منصوری در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان ساوه اظهار کرد: در جلسه شورای تامین شهرستان درخواست مردم برای اصلاح وضعیت ترافیکی شهر مطرح شد که با نظر مثبت اعضای شورای تامین قرار بر این شد که این مهم در جلسه شورای ترافیک مطرح و تصمیم گیری شود.

وی بیان کرد: یکی از طرح‌هایی که موجب تشدید ترافیک در بافت مرکزی شهر شده احداث پیاده راه است که هزینه بالایی برای احداث آن صرف شده اما پیش بینی زیرساخت مناسب و مسیر جایگزین برای برون رفت از معضلات ترافیکی در آن بعمل نیامده است.

منصوری با تاکید بر اینکه مدیریت تردد در سطح شهر باید منطبق بر اجرای روش‌های فنی و اصولی باشد، گفت: در اصول شهرسازی مبنای کار اولویت‌بندی در طرح‌ها با تاکید بر مدیریت هزینه‌ها و بهره‌وری بالاست که این امر در تغییر وضعیت ترافیکی بافت مرکزی شهر ساوه در گذشته محقق نشده است.

وی با اشاره به درخواست مردم برای تسهیل در تردد در بافت مرکزی شهر گفت: به عنوان نماینده مردم به صورت جدی پیگیر این موضوع بودم و لازم می‌دانم که در عمل به خواسته مردم یک لاین از مسیر پیاده راه بازگشایی و با کمترین تخریب و حداقل هزینه امکان تردد وسایط نقلیه عمومی نظیر تاکسی و اتوبوس به صورت آزمایشی از ابتدای سال 1397 فراهم شود.

وی گفت: همچنین در مسیر خیابان شهید اسدی ضمن حفظ وضعیت تردد موجود، در مسیر عکس، یک خط ویژه عبور وسایط نقلیه عمومی به صورت آزمایشی و برای مدت سه ماه از ابتدای سال آینده احداث شود تا مردم بتوانند به راحتی در این خیابان تردد و از ترافیک سنگین میدان شهدا کاسته شود.

منصوری با تاکید بر اینکه با مدیریت صحیح به راحتی می توان معضل ترافیک را برطرف کرد، گفت: ایجاد یک لاین تردد وسایط نقلیه عمومی در پیاده‌راه و نیز خیابان شهید اسدی در مسیر عکس رضایت مردم جلب خواهد شد و ترافیک بافت مرکزی شهر مدیریت می شود.

وی خواستار نظارت دقیق و بیشتر با نصب دوربین های هوشمند و ثبت تخلفات احتمالی رانندگی شد تا امنیت مردم تامین و مشکلی در بوجود آمدن گره‌های ترافیکی ایجاد نشود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group