جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

تمامی اخبار

در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان محلی مرکز مشاوره و خدمات پرستاری در شهرستان ساوه افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، امام جمعه ساوه در این مراسم خدمت به مردم را امری خداپسندانه دانست و گفت: دستگیری از مردم از سفارشات دینی است و موجب سعادت انسان و مقبول درگاه الهی است.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی گره گشایی از کار مردم را توصیه دین مبین اسلام بیان کرد و گفت: انجام کار نیک و خداپسندانه علاوه بر برخورداری از اجر معنوی موجب خواهد شد تا مردم از برکات آن در جامعه بهره‌مند شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه افتتاح این مرکز را عاملی برای خدمت بهتر به شهروندان دانست و گفت: نگهداری و پرستاری از بیماران و سالمندان از جمله اهداف راه اندازی این مرکز است که با انجام کار تخصصی موجب تسریع در بهبود حال عمومی جامعه هدف آن خواهد شد.

سعید کریمی بیان کرد: مدیریت در وقت و هزینه و افزایش آسایش و امنیت اجتماعی از برکات فعالیت چنین مراکزی است که جای خالی آن در ساوه از گذشته احساس می‌شد.

به گزارش ایسنا، این مرکز مشاوره و ارائه خدمات پرستاری برای نخستین بار در ساوه با تشکیل یک تیم شامل بهیار، گروه پرستاری، پزشک و کارشناس پرستاری راه اندازی شده است و با مجوز رسمی از مراجع ذیربط به بیماران و سالمندان در محل سکونت خود انواع خدمات درمانی و مشاوره‌ای شامل مشاوره ژنتیکی، جلوگیری از خوددرمانی، آموزش در خصوص بیماری های واگیر و غیر واگیر، پانسمان زخم ها، پرستاری در شکستگی‌ها و ... را ارائه می‌دهند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group