شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

تمامی اخبار

سرپرست معاونت امور شهری و منطقه ویژه اقتصادی کاوه شهرستان ساوه از تجهیز هاب سوخت شهر صنعتی به زیرساخت های لازم خبر داد و گفت: یک دستگاه باسکول 60 تنی در هاب سوخت منطقه ویژه اقتصادی کاوه در حال ساخت و نصب است.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، داود ناصری امید در جریان بازدید از روند اجرایی ساخت باسکول 60 تنی هاب سوخت منطقه ویژه اقتصادی کاوه عنوان کرد: این باسکول در جهت تسریع در روند امور صادرات راه‌انداز ی می‌شود.

وی با اشاره به افزایش حجم صادرات فرآورده‌های نفتی از منطقه گفت: هم اکنون یک باسکول در هاب سوخت فعال است و با راه اندازی دومین باسکول علاوه بر صرفه جویی در زمان، میزان رضایتمندی صادرکنندگان نیز افزایش پیدا می‌کند.

سرپرست معاونت امور شهری و منطقه ویژه اقتصادی کاوه با اشاره به اینکه هاب سوخت یکسال پیش و در زمینی به مساحت 18 هکتار راه‌اندازی شده است، افزود: به طور میانگین در روز حدود 100 تانکر از این مرکز صادر می‌شود.

ناصری با اشاره به اهمیت صادرات در رونق اقتصادی و تحکیم روابط اقتصادی ایران و کشورهای همسایه افزود: عراق، افغانستان و پاکستان از جمله کشورهایی هستند که بیشترین صادرات به آنها انجام می‌شود.

وی داشتن ظرفیت‌های تولیدی- صنعتی بالا در سایه فعالیت بیش از 500 واحد تولیدی و صنعتی، قرار داشتن در کریدورهای اصلی کشور و وجود منطقه ویژه اقتصادی را از جمله مزیت‌های منحصر بفرد در این منطقه در زمینه صادرات و جذب سرمایه‌گذار عنوان کرد .

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group