جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

تمامی اخبار

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ساوه از برخورد جدی و قاطع با متخلفان ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

سهراب پاژنامه در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، اظهار کرد: طی روزهای اخیر تخلفاتی در خصوص تصرف اراضی ملی صورت گرفت و متخلفان اقدام به دیوارکشی اراضی و محوطه‌سازی غیرقانونی کرده بودند که با اخذ دستور قضایی نسبت به رفع تصرف عدوانی و آزادسازی اراضی اقدام لازم صورت گرفت.

وی بیان کرد: بخشی از اراضی ملی روستای یولاق از توابع بخش مرکزی ساوه که اخیرا توسط افراد زمین خوار تصرف و اقدام به دیوارکشی با بلوک کرده بودند و در اطراف اراضی تصرفی محور ارتباطی ایجاد کرده بودند رفع تصرف شد و کلیه ساخت‌وسازها توسط یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ساوه تخریب و جاده احداثی هم مسدود شد.

پاژنامه بیان کرد: نظیر چنین اقدامی نیز در سطح دو هکتار از اراضی روستای نارباغی از توابع بخش مرکزی ساوه صورت گرفته بود که علاوه بر تخریب و آزادسازی اراضی ملی پرونده‌ای در همین رابطه تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد.

وی در ادامه بر اجرای صحیح قانون مربوط به ساخت و سازهای غیرمجاز تاکید کرد و گفت: مسئولان با اجرای صریح و درست قوانین مربوط به این حوزه با هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز و تغییر کاربری شده برخورد و متخلفان را جهت برخورد قانونی به مراجع قضائی معرفی می‌کنند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group