چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

تمامی اخبار

همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر و با حضور استاندار استان مرکزی کلینیک ویژه تخصصی و مرکز تشخیص و درمان سرطان بیمارستان شهید مدرس ساوه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، مدیر مجتمع بیمارستانی شفا (بیمارستان ‌ های شهید مدرس و 17 شهریور) ساوه در حاشیه آئین بهره ‌ برداری از این طرح در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: عملیات اجرایی این کلینیک از سال 1395 آغاز و با صرف هزینه ای بالغ بر 3.5 میلیارد تومان در چهار طبقه احداث و زمینه اشتغال 20 نفر را فراهم کرده است.

سید مصطفی مرتضوی افزود: با اجرای طرح تحول نظام سلامت میزان مراجعات مردمی به کلینیک‌های تخصصی افزایش پیدا کرده است از این رو به دلیل جوابگو نبودن ساختمان قدیمی این کلینیک طرح احداث کلینیک تخصصی در دستور کار قرار گرفت و با استقرار متخصصین در تمامی رشته ها با تعرفه دولتی به مراجعه کنندگان خدمات درمانی ارائه می شود.

وی بیان کرد: ظرفیت روزانه پذیرش بیمار در کلینیک ویژه تخصصی این بیمارستان افزون بر 500 نفر است و برای 12 بیمار مبتلا به سرطان به منظور شیمی درمانی، تخت بستری پیش بینی شده است.

مرتضوی اظهار کرد: در مرکز تشخیص و درمان سرطان این کلینیک که یک طبقه مجزا در نظر گرفته شده است تمامی نیازهای دارویی و شیمی درمانی ارائه و از این پس نیازی به مراجعه بیماران مبتلا به سرطان به سایر شهرها نیست.

وی در ادامه گفت: چندی پیش نیز بخش هسته ‌ ای اسکن قلب در این مجتمع بیمارستانی با سرمایه ‌ گذاری بخش خصوصی به ارزش 3.5 میلیارد تومان با خرید دستگاه و تجهیز راه اندازی شده است.

به گفته مرتضوی ظرف دو ماه آینده با سرمایه ‌ گذاری که توسط بخش خصوصی صورت می ‌ گیرد شاهد افتتاح مرکز اسکن مغز و استخوان در ساختمان قبلی کلینیک تخصصی خواهیم بود.


انتهای پیام

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group