پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

تمامی اخبار

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه از پذیرش دانشجو بدون آزمون در این دانشگاه با اعطای وام ویژه دانشجویی در این دانشگاه خبر داد.

رضا حیدری‌نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، افزود: ثبت نام براساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپيوسته نیمسال دوم 97-96 تا ساعت 24 روز پنج شنبه 26 بهمن ماه تمدید شد.

وی بیان کرد: کلیه متقاضیان ثبت نام براساس سوابق تحصیلی مقاطع کاردانی پیوسته و ناپيوسته دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی‌های کامل در خصوص انتخاب رشته، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم بعد از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت نام در مقطع کاردانی پیوسته اقدام کنند.

وی به ارائه وام های ویژه دانشجویی به منظور پرداخت شهریه از طریق صندوق رفاه دانشجویی اشاره کرد و گفت: این صندوق با سرمایه کافی به تمامی دانشجویان متقاضی دریافت وام، تسهیلات قرضه الحسنه و بدون بهره پرداخت می‌کند.

حیدری نوری در خصوص میزان وام پرداختی به دانشجویان گفت: میزان تسهیلات قرض الحسنه در مقطع کاردانی در هر ترم 700 هزار تومان، کارشناسی یک میلیون و 200 هزار تومان، کارشناسی ارشد تا سه میلیون تومان و دکتری تا پنج میلیون تومان به صورت کوتاه مدت چهار ماهه یا میان مدت 10 ماهه پرداخت می‌شود.

وی در خصوص پرداخت وام دیگری با عنوان تسهیلات قرض‌الحسنه بلند مدت، گفت: این نوع وام به صورت بلند مدت پرداخت می‌شود بدین گونه که دانشجویان در زمان تحصیل وام را دریافت و پس از فارغ التحصیلی اقدام به بازپرداخت در اقساط 20 ماهه می‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه در ادامه به میزان پرداخت وام بلند مدت نیز اشاره کرد و گفت: در مقطع کاردانی و کارشناسی مبلغ یک میلیون تومان، کارشناسی ارشد دو میلیون تومان و مقطع دکتری نیز تا سقف پنج میلیون تومان برای هر ترم پرداخت می شود.

وی با اشاره به استقبال مطلوب دانشجویان از خدمات صندوق رفاه دانشجویی در قالب اعطای وام گفت: بالغ بر 90 درصد دانشجویان در هر ترم متقاضی دریافت وام قرض الحسنه هستند که به دلیل تامین سرمایه کافی در این صندوق به تمامی متقاضیان وام ویژه دانشجویی با شرایط ذکر شده پرداخت می‌شود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group