جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

تمامی اخبار

شهرداری ساوه گفت : شهرداری ساوه حدود یکسال است در انتظار تحویل 148 هکتار زمین برای انتقال صنوف مزاحم به خارج از شهر است .

کامران جوادی افزود : یک سال است که شهرداری برای انتقال صنوف مزاحم از داخل شهر تلاش می کند ، ولی زمین پیش بینی شده به مساحت 148 هکتار که قرار بود توسط اداره منابع طبیعی به شهرداری واگذار گردد ، در اختیار راه و شهرسازی قرار گرفته و این امر موجب ایجاد وقفه در روند انتقاال صنوف مزاحم شهری شد .

وی بیان داشت : تحویل این زمین می تواند گامی بزرگ در جهت رفاه شهروندان ساوجی باشد ، چون علاوه بر انتقال صنوف آلاینده و مزاحم از داخل شهر ، در مراحل بعدی نمایشگاه های اتومبیل و دیگر صنوف مزاحم به این مکان انتقال خواهند شد .

جوادی ادامه داد : هر گونه فعالیت صنوف آلاینده و مزاحم در خیابان ها و کوچه های شهر غیر قانونی می باشد ، فعالیت این صنوف مانند جوشکاری ، مکانیکی ، نمایشگاه های اتومبیل و غیره باعث بروز مشکلاتی برای شهروندان می باشد .و در این راستا نمایشگاه های اتومبیل بیشترین میزان مزاحمت را در شهر ایجاد کرده اند که در اولویت خواهد بود .

شهردار ساوه با اشاره به بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها اظهار کرد : ما طبق این ماده موظفیم از افزایش صنوف پر سرو صدا و مزاحم در داخل شهر جلوگیری کنیم و با همکاری استانداری ، کارگروه های تخصصی را برای انتقال مشاغل مزاحم تشکیل دهد .

جوادی بیان داشت : امیدواریم در صورت انتقال مشاغل مزاحم به این مکانها ، از حجم ترافیک شهری ساوه هم نیز کاسته گردد .

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group