دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

تمامی اخبار

مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ساوه گفت: حمایت از تولید و سرمایه ملی موجب رونق و اعتلای اقتصادی می‌شود.

 

"محمد حقیقی"  به مناسبت فرا رسیدن هفته کار و کارگر افزود: کارگران در خط مقدم کار و تلاش قرار دارند و همدل و یکصدا برای شکوفایی اقتصادی ایران اسلامی مجاهدت می‌کنند.

وی بیان کرد: حمایت کارفرمایان از کارگران و ارتقای کیفیت محصولات تولیدی توام با تلاش مضاعف کارگران و ارتقای سطح دانش و مهارت آنها می‌تواند در حمایت از تولید ملی تاثیرگذار باشد.

وی اضافه کرد: امسال که از سوی مقام معظم رهبری سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده است باید این همدلی و همزبانی بین کارگر و کارفرما هم حکمفرما باشد.

به گفته حقیقی شهرستان ساوه با حوزه کارگری پنج هزار کیلومتر مربعی و با وجود 55 هزار کارگر و سه هزار واحد صنفی، تولیدی و صنعتی، به عنوان یک شهرستان کارگری، بزرگترین شهر صنعتی کشور را داراست.

وی در ادامه با تشریح برنامه های هفته کار و کارگر در ساوه گفت: به جهت گرامیداشت هفته کارگر ستاد بزرگداشت این هفته در شهرستان تشکیل و برنامه‌های متنوع و مختلفی برای این هفته پیش بینی شده است.

وی عيادت و ديدار اعضای كميته و مسئولين شهرستان از بيماران و كارگران بستري در بيمارستان شهيد چمران ساوه با اهدای گل وشيريني، ديدار اعضای كميته و جمعي از كارگران و بسيجيان واحدهاي توليدي با امام جمعه شهرستان، برگزاري مراسم بزرگداشت مقام كارگر با تجليل از كارگران نمونه شهرداري و سازمان‌هاي تابعه توسط شوراي شهر و شهرداری، برگزاري مراسم جشن كارگري شركت لاستيك پارس را بخشی از این برنامه‌ها بیان کرد.

حقیقی ادامه داد: برگزاري مراسم جشن كارگري توسط تشكيلات خانه كارگر شهرستان، برگزاري مراسم جشن كارگري توسط شركت پاك‌وش، بازديد اعضاي كميسيون بانوان شهرستان و نمايندگان بانوان فرمانداري و اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي شهرستان از شركت، برگزاري مراسم يادواره شهداي كارگري و شهداي گمنام شهر صنعتي كاوه و تجليل از مقام بزرگ شهيد 8 سال دفاع مقدس "عبدالحسين برونسي" و نامگذاري روز بسيج كارگري و در ادامه گلباران و غبارروبي مزار شهداي گمنام شهرصنعتي كاوه از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی دیدار با خانواده معظم شهدای کارگری، افتتاح المان (تنديس) به مناسبت روز جهاني كارگر، حضور جامعه كارگري، اعضاي كميته هفته كاروكارگر و مسئولين شهرستان در نماز عبادي سياسي روز جمعه، مراسم جشن بزرگ كارگران ساختماني در حسينيه قمر بني هاشم(ع) و برگزاري مسابقات واليبال و فوتسال كارگري در ايام هفته با حضور شركت‌هاي شهر صنعتي كاوه را بخش دیگری از برنامه‌های این هفته بیان کرد.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group