جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

تمامی اخبار

امام جمعه ساوه پرسنل بهداشتی درمانی را به لشکر سلامت و عافیت تشبیه کرد و از تلاش‌های آنان در ارتقای سطح سلامت جامعه تقدیر کرد.

 

 حجت‌الاسلام "سیدحسین تقوی" در دیدار با رئیس، معاونین و مدیران دانشکده علوم پزشکی ساوه که به مناسبت فرا رسیدن هفته سلامت انجام شده بود، با بیان اهمیت جایگاه سلامت گفت: پیامبر اسلام (ص) می فرمایند: دو نعمت است که انسان قدرشان را نمی‌داند و وقتی از دست می‌دهد بیاد آن می‌افتد یکی از آنها سلامت و دیگری امنیت است.

وی افزود: تا قبل از اجرای طرح تحول نظام سلامت مراجعات زیاد و مکرری داشتیم که مردم مشکل داشتند و نمی‌توانستند هزینه‌های درمان را تأ مین کنند.

امام جمعه ساوه با بیان اینکه اجرای این طرح مراجعات مردم در خصوص حوزه سلامت را به مسئولان کاهش داده است، گفت: این طرح آرامش در جامعه ایجاد کرد و لطف الهی با هدایت ذهن رئیس جمهور و بویژه تلاش‌های جهادی وزیر بهداشت و درمان ، نظام و جامعه ما را آبرومند کرد.

به گفته وی با خدمت به مردم قطعا لطف خدا شامل حال انسان خواهد شد و امیدواریم با همدلی و هم‌زبانی بین ملت و دولت که عمده آن در جهت خدمت و تکریم و احترام مردم است از آسیب‌های مختلف پیشگیری شود

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group