جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

تمامی اخبار

مدیر کمیته امداد شهرستان ساوه گفت: مردم این شهرستان در سال گذشته بیش از پنج میلیارد ریال زکات پرداخت کردند.

 

"محمد محمودی"  افزود: این میزان زکات در بخش های عمرانی، محرومیت‌زدایی روستا، اهدای جهیزیه، خرید لوازم ضروری زندگی، پرداخت کمک هزینه‌های درمانی و کمک معیشت مددجویان ساکن در مناطق جمع آوری و هزینه شده است.

وی با بیان اینکه میزان زکات پرداختی در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است، افزود: پرداخت زکات از واجبات دینی است و به عمل به آن تاکید فراوان شده است.

وی با اشاره به اهمیت نقش روحانیت در ترویج فرهنگ پرداخت زکات بیان کرد:  کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان با همکاری روحانیون اقدام به جمع آوری این میزان زکات کرده است.

مدیر امداد ساوه در بخش دیگری از این گفت‌وگو اظهار کرد: در اسفندماه سال گذشته 250 نفر از زندانیان نیازمند شهرستان ساوه از آموزش‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان بهره‌مند شدند.

به گفته وی به این افراد در زمینه‌های خیاطی، نقاشی، برق کشی ساختمان و کیف‌دوزی آموزش‌های لازم داده شد.

محمودی در ادامه افزود: خروج خانواده‌ها از چتر حمایتی این نهاد هدف بزرگی است که در کمیته امداد به خوبی دنبال می‌شود و باید علاوه بر توانمندسازی خانواده‌ها به منظور ارتقاء اقتصاد و معیشت جامعه سطح فرهنگی و علمی و آموزشی مددجویان را نیز که منجر به افزایش دانایی و سطح علمی آنان می‌شود با اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی مختلف و متنوع ارتقاء داد

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group