پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

تمامی اخبار

معاون استاندار و فرماندار ساوه گفت: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلاب جهانی بر مبنای دین مبین اسلام است.

محمد بهاروند در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های دهه فجر در ساوه افزود: از آنجاکه تشکیل این انقلاب بر مبنای دین و با محوریت ولایت فقیه بوده لذا هیچ توطئه ای نمی تواند خدشه ای در به ثمر رسیدن اهداف این انقلاب ایجاد کند.

وی از دهه فجر به عنوان حاصل مجاهدت ها و ثمره ده ها سال تلاش و مبارزه مردم مبارز ایران اسلامی یاد کرد که منشأ استقلال و تشکیل نظام جمهوری اسلامی است و باید همواره گرامی داشته شود.

وی افزود: مراسم بزرگداشت دهه مبارک فجر نیز که هر ساله به مناسبت گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر کشور برگزار می شود یادآور روزهایی است که ملت سرافراز ایران با لبیک به ندای امام راحل(ره) بینانگذار جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر وحدت و همدلی انقلاب اسلامی را به سر منزل مقصود رساندند.

به گفته فرماندار ساوه یکی از اهداف برنامه های گرامیداشت دهه فجر، معرفی برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی به اقشار مردم و انتقال ایثارگری ها و فداکاری های آن ایام به نسل چهارم انقلاب است.

وی تصریح کرد: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اتفاق عظیمی بود که توانست با تأثیرات ملی و بین المللی، ساختار سیاسی جهان را تحت الشعاع قرار دهد.

بهاروند در ادامه با بیان کمیته های برگزاری ایام الله دهه فجر در ساوه گفت: کمیته های قرآن، هیئت های مذهبی، بسیج، دانشجویی، فرهنگی و هنری، امنیت و انتظامات، پشتیبانی، روستایی و عشایری، زنان و خانواده، عدالت و سلامت قضایی، اطلاع رسانی و ایثار گران از کمیته های این ستاد است.

وی، کمیته های فرهنگیان و دانش آموزی، کارگری، همیاری و تشکل های مردمی، فضاسازی، نهادها و ادارات، ورزش و جوانان، کودک و نوجوان، اصناف، اعزام مبلغ،و شهرک های صنعتی را از دیگر کمیته ها عنوان کرد.

فرماندار ساوه با تاکید براینکه رویکرد اجرای برنامه های گرامیداشت ده فجر مردمی است، اجرای هرچه بهتر برنامه های این دهه را خواستار شد.

به گزارش ایسنا در این جلسه مقرر شد ، در جلسه بعدی کمیته ها برنامه های اجرایی خود در دهه ی مبارک فجر را اعلام کنند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group