شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

استاندار استان مرکزی گفت: پشتیبانی و حمایت از سرمایه‌گذاران فعلی موجب تشویق دیگر سرمایه‌گذاران به حضور در استان می‌شود.

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه مرکزی، محمدحسین مقیمی که به منظور بازدید از دو واحد تولیدی و صنعتی به شهرستان ساوه سفر کرده بود در جمع سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان این دو واحد افزود: پشتیبانی از سرمایه‌گذاران منجر به رشد اقتصادی خواهد شد.

 

وی بیان کرد : تقویت تولید منجر به خدمت به کشور و خدمت به کارآفرینان و سرمایه‌گذاران می‌شود لذا ایجاد زمینه سرمایه‌گذاری جدید مهمترین اولویت اقتصادی استان است که توسعه را به همراه دارد.

 

وی اضافه کرد: با تدبیر رئیس جمهور و تیم اقتصادی مجموعه دولت بارقه‌های امید در دل صنعتگران و تولیدکنندگان ایجاد شده است.

 

استاندار مرکزی تورم و رکود را دو آفت جدی اقتصادی کشور دانست و اظهار کرد: این دو معضل هم‌اکنون گریبانگیر تولیدکنندگان شده است.

 

وی با بیان اینکه در تثبیت نرخ تورم، دولت یازدهم تاکنون موفق عمل کرده است افزود: توجه بیشتر به واحدهای تولیدی و تصمیمات خوب تیم اقتصادی دولت نیز موجب برطرف شدن معضل رکود شده و در 6 ماهه اول سال آینده آثار مثبت این تلاش نمایان خواهد شد.

 

وی استان مرکزی را استان صنعتی و تولیدی کشور دانست و گفت: این استان در اقتصاد کشور نقش بسزایی دارد.

 

وی فراهم آوردن زمینه فعالیت کامل واحدهای نیمه فعال را از دیگر اولویت‌های مجموعه صنعتی استان دانست و اظهار کرد: سه درصد از رشد اقتصاد کشور از محل بهره‌وری است.

 

مقیمی خاطرنشان کرد: بهره‌وری یعنی استفاده از تمامی امکانات برای رسیدن به اهداف مد نظر و ما برای رسیدن به هدف لازم است ضمن حمایت از همه واحدهای تولیدی استان زمینه فعالیت در سطح ظرفیت کامل واحدهای نیمه‌فعال را نیز فراهم کنیم.

 

وی با بیان اینکه تولید استان مرکزی باید در سطح کشور بدرخشد، اظهار کرد: این استان از ظرفیت‌های فراوانی در حوزه‌های گوناگون برخوردار است.

 

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: زمانی می‌توان از یک سرمایه‌گذار حمایت کرد که فکر، اندیشه و ثروت خود را برای تحکیم فعالیت صنعتی، تولیدی و اقتصادی در یک منطقه بکار بندد.

 

مقیمی با اشاره به مشکلات برخی واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرستان ساوه به عنوان قطب صنعتی کشور نیز گفت: به منظور برطرف شدن این مشکلات جلساتی در سطح استان برگزار خواهد شد و نسبت به حل مشکلات اقدام خواهیم کرد.

 

در این بازدید استاندار مرکزی را معاون برنامه‌ریزی، فرماندار ساوه، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی همراهی می‌کردند.

 

استاندار در این سفر از شرکت بوتان تولیدکننده انواع آبگرمکن و شرکت نورد و پروفیل صفا بازدید و از نزدیک با تولیدکنندگان این واحدها گفت‌وگو و مسایل و مشکلات آنان را بررسی کرد.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group