شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024
صبح امروز عامل تیر‌اندازی در شهرک هدایت ساوه با حضور مسئولان قضایی و امنیتی به دار مجازات آویخته شد.
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه مرکزی، قاتل با هویت مهرداد – ع 40 ساله اهل کرند غرب بود که در 20 بهمن‌ماه سال 1389 با ورود به منزل شخصی، مرتکب قتل عمد دو نفر و مجروح شدن چهار نفر با اسلحه کلاشینکف شد.
 
وی که دارای سابقه در استان کرمانشاه نیز بوده، پس از دستگیری علت قتل را توهمات بوجود آمده بدلیل استفاده از مواد مخدر از نوع شیشه و شک و ظنی که نسبت به مقتول داشت اعلام می‌کند.
 
قاتل با مراجعه به منزل مقتول در ابتدا یک تیر به دست و یک تیر را به شکم و تیر بعدی را به مغز مقتول شلیک می‌کند و بلافاصله قصد فرار داشته که به دلیل ممانعت همسایگان از فرار وی به سمت آنان نیز شلیک می‌کند و با بستن رگبار اقدام به زخمی کردن همسایگان کرده و با سرقت یک دستگاه خودرو از محل متواری می‌شود.
 
مأموران انتظامی شهرستان ساوه پس از 13 روز تلاش شبانه‌روزی و با اخذ نیابت قضایی و انجام کارهای فنی و اطلاعاتی در نهایت مخفیگاه قاتل در حسن‌آباد کرج را شناسایی و در یک حرکت غافلگیرانه وی را دستگیر و سلاح وی را نیز کشف کردند.
 
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوه در حاشیه اجرای حکم قصاص که در ملاء عام و در محدوده وقوع جرم انجام شده بود به خبرنگار ایسنا گفت: با دستگیری قاتل و تشکیل پرونده‌ای با موضوع قتل عمد در شعبه اول دادگاه کیفری استان، حکم به قصاص قاتل صادر شد.
 
حجت‌الله درودگر افزود: قاتل به دو بار قصاص در ملاءعام محکوم شد که این حکم پس از تشکیل پرونده اولیه و تحقیقات مقدماتی در دادسرای ساوه، و با اقرار صریح و پذیرش اتهام وارده در مراحل تحقیق و رسیدگی اجرا شد.
 

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group