شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

معاون استاندار و فرماندار ساوه گفت: خدمت‌رسانی صادقانه به مردم سطح رضایتمندی را ارتقا می‌دهد.

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، احمد آزاد در جلسه شورای اداری شهرستان ساوه افزود: تکریم ارباب رجوع، حضور در بین مردم و اماکن عمومی با هدف شنیدن مشکلات و نیازهای مردم و نیز هدف‌گذاری در عملی کردن برنامه‌ها رضایت خدای تعالی و مردم را فراهم کرده و رشد و توسعه شهرستان را دو چندان خواهد کرد.

 

وی ادامه داد: با توجه به نگاه ویژه دولت و تلاش دستگاه‌های اجرایی و نیز پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس اقدامات خوبی در زمینه اجرای طرح‌های عمرانی، کشاورزی و زیربنایی انجام شده است.

 

وی با اشاره به همراهی بسیار مناسب مردم با مسئولین در حوزه‌های مختلف گفت: این همراهی سبب شده تا زمینه خدمت‌رسانی در شهرستان بیشتر از گذشته فراهم شود.

 

فرماندار ساوه از کسب رتبه‌های برتر دستگاه‌های اجرایی و کاهش آمار آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: کسب این موفقیت‌ها نتیجه همدلی بین مسئولان و حمایت مردم است.

 

وی تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید با سرلوحه قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری مطابق سیاست‌های کلان دولت تدبیر و امید پیش روند تا به اهداف مورد نظر ترسیم شده برای کشور در برنامه پنجم دست یابیم.

 

آزاد با اشاره به توطئه‌های دشمن علیه نظام اسلامی خاطرنشان کرد: دفاع از آرمان‌های انقلاب در تمامي عرصه‌هاي داخلي و بين‌المللي تكليف بزرگي است كه بر عهده تک تک‌ ماست و همه بايد در قبال اين انقلاب با تمام وجود اداي دين كنيم .

 

به گزارش ایسنا، امام جمعه غرق‌آباد نیز در این جلسه با گرامیداشت آغاز امامت امام زمان(عج) گفت: مسئله مهدویت از مسایل اساسی زندگی بشر است.

 

حجت‌الاسلام علی جنتی‌نیا افزود: در همه ادیان و در همه آئین‌ها به موضوع مهدویت پرداخته شده است و اعتقاد شیعیان نیز بر وجود حضرت امام عصر(عج) است.

 

وی بیان کرد: همه ما وظیفه داریم زمینه‌ساز ظهور آن امام همام باشیم و انتظار فرج را نه در شعار بلکه در عمل ثابت کنیم.

 

وی تهذیب نفس، خودسازی، تقوا و پرهیزکاری، ترک گناه، اخلاق حسنه و برخورد نیک را از جمله ویژگی‌های منتظران حقیقی امام زمان دانست.

 

امام جمعه غرق آباد در ادامه خواستار حضور مسئولان شهرستان در بخش نوبران و شهرهای غرق‌آباد و نوبران به منظور برطرف کردن مشکلات مردم این منطقه شد.

 

رئیس دادگستری و رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساوه نیز در این جلسه به بیان گزارش عملکردی از مجموعه تحت امر خود پرداختند.

 

در این جلسه از تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان به منظور مشارکت در برگزاری برنامه های دینی و مذهبی با اهدای لوح تقدیری تجلیل شد.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group