شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024
در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ساوه از دانش‌آموزان برتر علمی، فرهنگی، قرآنی و ورزشی تجلیل شد.
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه مرکزی، نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در این جلسه در سخنانی گفت: دانش‌آموزان آینده‌سازان کشورند و علوم و فنون جدید در آینده بدست آنها به نتیجه خواهد رسید.
 
شهلا میرگلوبیات یکی از عوامل اصلی موفقیت تحصیلی را تمرکز بر امکانات و ابزار آموزشی دانست و افزود: ایجاد انگیزه، تقویت روحیه تلاش و خودباوری و فراهم ساختن زمینه رقابت سالم و سازنده در جامعه از وظایف مسئولین آموزشی است.
 
وی همچنین بر توزیع امکانات بصورت مساوی در سطح شهرستان تأکید کرد و افزود: همه دانش‌آموزان حق دارند از امکانات و ظرفیت‌های شهرستان به طور مساوی بهره‌مند شوند.
 
وی با بیان اینکه یکی از شاخص‌های مهم توسعه یافتن هر کشوری توجه به آموزش‌وپرورش است، گفت: توزیع اعتبارات در آموزش‌وپرورش باید ویژه باشد، بایستی نگاه ویژه به زیرساخت‌های این نهاد مهم داشت تا در نتیجه جامعه‌ای توسعه‌یافته و متعالی از جوانب مختلف داشته باشیم.
 
وی اهمیت مدارس قرآنی در ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی و دینی در بین دانش‌آموزان را یادآور شد و بر گسترش این مدارس بیش از گذشته در سطح شهرستان ساوه تأکید کرد.
 
میرگلوبیات رویکرد اصلی شورای آموزش‌وپرورش شهرستان را برطرف کردن مسائل و مشکلات این بخش با استفاده از پتانسیل‌های بسیار بالای شهرستان و تلاش‌های جدی مدیران عنوان کرد.
 
به گزارش ایسنا در این جلسه از دانش‌آموز « فاطمه صدیق » دارنده مقام دوم جشنواره خوارزمی، « محدثه الیاسی » رتبه سوم صحیفه سجادیه کشور،« حسین ‌الله‌کرمی » دارای مدال برنز مسابقات المپیک ناشنوایان در رشته جودو و « کمال حسینی »‌رتبه دوم داستان‌نویسی کشور تجلیل شد.
 
تغییر کاربری منازل مسکونی و سازمانی آموزش‌و‌پرورش ساوه به کاربری آموزشی از مهمترین مصوبات این جلسه بود.
 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group