شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

یک شرکت تولید‌کننده ظروف چینی در ساوه که به علت مشکلات اقتصادی دو سال پیش با بحران روبرو شده بود دوباره به چرخه تولید بازگشت.

 

 

هومن جمالیان مدیر این واحد تولیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، با بیان اینکه ظرفیت تولید این واحد دو هزار و 400 تن در سال است، اظهار داشت: در حال حاضر با تمام ظرفیت مشغول به کار هستیم و 160 کارگر اخراج شده مجدد به کار بازگشتند.

 

وی افزود : با فعالیت مجدد این واحد تولیدی توان آن را داریم تا سالیانه بیش از 100 طرح ظروف چینی را وارد بازار کنیم.

 

مدیر شرکت اسپیدار با بیان اینکه این شرکت دارای شش جایزه بین‌المللی کیفیت برتر است، اضافه کرد: در جدیدترین تحقیقات، موفق به تولید ظروف چینی استخوانی شدیم که ضخامت و ظرافت بیشتر دارد.

 

وی با تأکید براینکه در این ظروف 40 درصد از استخوان گاو به صورت کلسینه استفاده می‌شود و از سال 93 این محصولات وارد بازار می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر به کشورهای ترکیه، عراق و آسیای‌میانه صادرات ظروف چینی انجام می‌شود. در نمایشگاه لبنان با کشورهای لبنان و آفریقای جنوبی قرار داد بسته شده است که سالیانه بیش از دو میلیون و 400 هزار دلار ارزآوری دارد.

 

جمالیان خاطرنشان کرد: برای تحقق حماسه اقتصادی امسال 170 کارگر جدید به نیروی کار این واحد اضافه شده است.

 

به گزارش ایسنا، معاون استاندار و فرماندار ساوه در اینباره به خبرنگار ایسنا گفت: به منظور برطرف شدن ﻣﺸﮑﻞ ﺍﻗﺘﺼﺎﺩﯼ این واحد تولیدی در جریان بازدیدی که از این مجموعه به عمل آمده است مسائل و موانع بر سر راه تولید آن بررسی شد.

 

احمد آزاد افزود: طبق بررسی‌های بعمل آمده کمبود نقدینگی مهمترین مسئله در توقف فعالیت این واحد تولیدی بود که این موضوع در ستاد تسهیلات بانکی استان با حضور مدیرعامل این شرکت و مسوولان استانی مطرح شد.

 

وی ادامه داد: با بررسی این موضوع در جلسه ستاد تسهیلات بانکی مبلغ 10 میلیارد ریال برای برطرف شدن مشکل نقدینگی این شرکت پرداخت و فعالیت این مجموعه دوباره از سر گرفته شد.

 

فرماندار ساوه بازدید هفتگی از مجموعه‌های تولیدی و صنعتی شهرستان را منجر به طرح مشکلات و موانع واحدهای صنعتی و تولیدی در عرصه تولید دانست که با همدلی و تعامل دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستان راهکارهای برطرف شدن آن ارائه می‌شود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group