يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024
همایش بزرگ بسیجیان شهرستان ساوه امروز در سالروز تاسیس بسیج مستضعفان برگزار شد.
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه امام حسین (ع) در این اجتماع بزرگ در سخنانی گفت: با گذشت بیش از سه دهه از تشکیل بسیج مستضعفین امروز این شجره طیبه مقتدارنه در دفاع از ولایت و دستاوردهای انقلاب حرکت می کند و بسیجیان امروز نیز آمده اند تا بار دیگر با امام ، شهدا و رهبر بزرگ انقلاب میثاق ببندند که تا پای جان حامی کیان اسلامی و ارزشهای انقلاب هستند.
 
سردار تقی رضایار افزود: بسیج موتور محرکه ملت ایران است و بسیجیان مظهر وفاداری عاشورائیان قرن 21 نسبت به ولایت فقیه و آرمان های انقلاب هستند.
 
وی اضافه کرد: بسیجیان مظهر حسینیان زمان هستند و جایگاه بسیج در نظام اسلامی منحصر بفرد است.
 
وی با بیان اینکه ایران اسلامی هم اکنون از امنیت و قدرت جهانی فوق العاده ای برخوردار است، اضافه کرد: انقلاب اسلامی هم اکنون به عنوان قدرت علمی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در جهان زبانزد همگان است.
 
وی ادامه داد: ایران به لحاظ اقتصادی رتبه 17 دنیا و در زمینه علمی رتبه اول منطقه را از آن خود کرده است و مسیر پیشرفت را مقتدرانه طی می کند.
 
این رزمنده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: حضور پرشور نوجوانان و جوانان بسیجی در عرصه های مختلف نشان از عمق افق فکری حضرت امام خمینی (ره) در سی و چهار سال قبل نسبت به تشکیل بسیج 20 میلیونی دارد.
 
وی با بیان اینکه برای رسیدن به منافع ملی باید قدرت داشته باشیم، افزود: امروز به برکت خون شهدا و هدایت های ولی فقیه تفکر بسیجی حاکم در کشور توانسته است این نیاز کشور را همواره برآورده کند.
 
وی با اشاره به ترفندهای دشمنان علیه این انقلاب گفت: علت اینکه توطئه های دشمنان محکوم به شکست است این است که آنها هنوز نتوانسته اند میزان شجاعت، ایمان و وفاداری این ملت را نسبت به رهبری و ولایت فقیه درک کنند.
 
سردار رضا یار در ادامه با اشاره به توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 تصریح کرد: بیگانگان از توسعه فناوری هسته ای جمهوری اسلامی اطلاع داشتند بنابراین به این توافق تن دادند تا به باور خودشان تا حدی جلوی پیشرفت علمی کشور را گرفته باشند.
 
به گزارش ایسنا فرمانده سپاه ناحیه ساوه نیز گفت: امروز بسیجیان آمده اند تا اعلام کنند تا آخرین قطره خونشان به پای ولایت، اسلام و قرآن جانبازی کرده و از نظام پاسداری خواهند کند.
 
سرهنگ پاسدار عباس حسینی افزود: بسیج در دوران انقلاب ثابت کرده است که در هر عرصه ای که وارد شده افتخار آفرینی کرده و حضور حماسی آن جلوه گر شده است.
 
وی ادامه داد: بسیج در چند سال اخیر در تمام عرصه‌های دفاع از انقلاب و نظام اسلامی حضوری کم‌نظیر داشته و بخش زیادی از موفقیت‌های این نظام مرهون تلاش‌ها و خدمات بسیج است.
 
سرهنگ حسینی خاطر نشان کرد: بسیج تنها تشکیلاتی است که به فرمان امام شکل گرفته است و همه مردم و دلسوزان نظام جمهوری اسلامی ایران را در بر می‌گیرد.
 
در این مراسم از تنی چند از بسیجیان موفق در عرصه های گوناگون با لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.
 

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group