يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024
نماینده مردم ساوه و زرندیه گفت: هدایت رهبری و حمایت مردم پیروزی ایران در ژنو را تاریخی کرد.
 
شهلا میرگلوبیات در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی افزود: تبریک رهبری نشان داد که مذاکره کنندگان ما خوب عمل کردند و نشان می دهد که رهبری در بحران ها همواره حمایت خود را از دولت ها به ویژه دولت تدبیر و امید دریغ نکرده اند.
 
وی بیان کرد: یکی از نکات مثبت توافق این است که به کشورهای خارجی ثابت شد حق غنی سازی اورانیوم به عنوان حق مسلم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به هیچ وجه با تغییر دولت ها قابل تغییر نیست و ملت ایران همچنان بر روی این حق ایستادگی کرده اند.
 
وی بی توجهی کشورهای 1+5 به یاوه گویی های رژیم صهیونیستی را پیام دیگر توافق ژنو دانست و تصریح کرد: نزدیک کردن دیدگاه های متفاوت و پراکنده طرفین مذاکره کننده با وجود فشارهای رژیم جعلی اسرائیل تلاش وافر تیم ایرانی شرکت کننده در این نشست را نشان می دهد.
 
وی افزود: مواضع مقتدرانه تیم مذاکره کنندگان کشورمان در ژنو نشان داد که به هیچ وجه حاضر نیستیم از حق و حقوق مسلم هسته‌ای کوتاه بیاییم و یا بخواهیم به خاطر منافع غرب حق و حقوق خودمان را نادیده گرفته و از آن تنزل کنیم.
 
نماینده مردم ساوه و زرندیه با اشاره به بازی برد برد ایران و 1+5 در ژنو گفت: بازنده اصلی این مذاکرات برخی کشورهای مرتجع عرب و اسرائیل بود چرا که نتانیاهو اساسا به دنبال پایمال کردن حق غنی سازی ایران بود و این بیانیه علاوه بر اینکه ساختار تحریم ها بر علیه ایران را فرو ریخته است بر حق غنی سازی در خاک ایران نیز تاکید کرده است.
 
وی افزود: ما در راستای بیانیه ژنو به فعالیت های خود در آب سنگین اراک، فردو و نطنز و سایر تاسیسات هسته ای ادامه خواهیم داد و این ادامه روند غنی سازی موجب شده است تا نتانیاهو از این پس نیز خواب راحت نداشته باشد.
 
میرگلوبیات خاطر نشان کرد: دشمنان نظام همواره با وضع تحریم ها، فشار اقتصادی، جنگ روانی و رسانه ای دنبال نفی این حق از ملت ایران بودند اما به فضل الهی این بار نیز در عملی کردن ترفندهای خود ناکام شدند.
 

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group