يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

میرگلوبیات گفت: امروز مراکز درمانی و بیمارستان‌های ما بیشتر از بودجه و اعتبار نیازمند مدیریت صحیح هستند.

 

شهلا میرگلوبیات نماینده ساوه و زرندیه و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه مرکزی، اظهار داشت: بودجه در بیمارستان‌های دولتی برای خود بیمارستان، تهبه تجهیزات و امکانات رفاهی بیماران کافی نیست.

وی با بیان اینکه "از وضعیت بیمارستان‌ها و عملکرد آنها این امر استنباط می‌شود که اعتبارات کافی اختصاص نمی‌یابد" افزود: مسئله مهم امروز در خصوص وضعیت بیمارستان‌ها این است که برای همین بودجه و اعتبار کمی که در اختیار مراکز درمانی قرار دارد نیاز به مدیریت صحیح است.

میرگلوبیات تصریح کرد: در امر درمان، خرید و نگهداری تجهیزات و نیازهای بیمارستان‌ها باید مدیریت منطقی و صحیح اعمال شود. حتی اگر بودجه چند برابر شود اما مدیریت درست وجود نداشته باشند قطعا مشکلی رفع نخواهد شد و نارضایتی مردم ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه "بیشتر از بودجه مراکز درمانی، نیازمند مدیریت همه‌جانبه و درست هستیم" در خصوص وضعیت بیمارستان‌های استان مرکزی عنوان کرد: باید از مردم سوال شود که چه مقدار از مراکز درمانی رضایت دارند. اما چیزی که وجود دارد این است که مردم از وضعیت بیمارستان‌ها و خدمات‌رسانی آنها رضایت کافی را ندارند.

عضو کمسیون بهداشت و درمان اظهار کرد: متاسفانه مراکز درمانی توقع مردم را نمی‌توانند به جا آورند و خدماتی که ارائه می‌شود با وجود اینکه کار زیادی انجام می‌شود مثمرثمر نیست. اما این امکان  وجود دارد که با همین مقادیر بودجه و اعتبار کم ، با اعمال مدیریت صحیح نیازها و انتظارات مردم را برآورده کرد و علاوه بر آن هزینه‌ها را نیز کنترل کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group