يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024
در ادامه بازديد از واحدهاي صنعتي شهرستان، معاون استاندار و فرماندار ساوه به همراه رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و تنی چند از مسوولان از چهار واحد تولیدی و صنعتی در شهر صنعتی کاوه این شهرستان بازدید کردند.
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی در این بازدید شرکت ریخته گری و ذوب کاویان صنعت خلیج فارس، شرکت شیمیایی پارس سولفیت تولید کننده انواع سولفیت و سیلیکات، شرکت کاوه کنز تولید کننده انواع قوطی فلزی و اسپری، شرکت بلال تولید کننده الکترو موتورهای کولر آبی و پمپ آب مورد بازدید فرماندار قرار گرفت.
 
به گزارش ایسنا معاون استاندار و فرماندار ساوه در حاشیه این بازدید در سخنانی گفت: شهرستان ساوه با توجه به نزدیکی به پایتخت ، برخورداری از بزرگترین شهر صنعتی کشور و پتانسیل بالا در حوزه صنعت و تولید و شاخصه های متعدد دیگر یک شهرستان مهم اقتصادی کشور به شمار می رود.
 
احمد آزاد با اشاره به فعالیت واحدهای متعدد صنعتی و تولیدی در شهر صنعتی کاوه اظهار کرد: در سایه تلاش کارفرمایان و کارگران زحمتکش این شهرستان، در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال جهاد اقتصادی نام گرفته است با حرکتی جهادگونه توانسته ایم شاخص رشد این شهرستان در عرصه تولید را ارتقا دهیم.
 
وی پیشرفت طرح های صنعتی شهرستان را نسبت به گذشته قابل ملاحظه دانست و گفت: سالانه بیش از 120 هزار تن انواع کالا از گمرک این شهرستان به خارج از کشور صادر می شود که این میزان صادرات ارز آوری قابل توجهی داشته و رتبه صادرات شهرستان در کشور را ارتقا بخشیده است.
 
وی ادامه داد: سیاست دولت در راستای حمایت از تولید ملی است و لذا وظیفه سنگینی بر عهده ماست تا منویات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید داخلی محقق شود.
 
وی با بیان اینکه حمايت از توليد ملي اولويت اصلي دولت و نظام است، اضافه کرد: واحدهای صنعتی و تولیدی ما توانسته اند با تلاش شبانه روزی و ایجاد تحول کمی و کیفی در عرصه تولید، از تحریم ها به عنوان یک فرصت استفاده کنند و موجب خودکفایی اقتصادی شوند.
 
فرماندار ساوه با بیان اینکه مجموعه فرمانداری و دستگاه های اجرایی شهرستان آماده همکاری با واحدهای تولیدی و صنعتی هستند، اضافه کرد: باید قدردان جامعه کارفرمایی و کارگری شهرستان باشیم چرا که واحدهای تولیدی کمک بزرگی به جامعه و کاهش نرخ بیکاری کرده و موجب پیشرفت کشور می شوند.
 
در این بازدید فرماندار شهرستان ساوه ضمن آشنایی با مراحل تولید محصول این شرکت ها ، در گفتگوی صمیمی با تولیدکنندگان خواستار طرح موانع و مشکلات موجود در بخش تولید شده و دستورات لازم را در برطرف کردن پاره ای از خواسته ها صادر کرد.
 
در جریان این بازدید مدیران کارخانجات تولیدی، سود بالای تسهیلات بانکی، کمبود مواد اولیه و هزینه بالای تولید را به عنوان برخی مشکلات خود بیان کردند و از همکاری فرماندار و سایر مسوولان شهرستان با صنایع تقدیر کردند.
 

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group