شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024
نماینده مردم ساوه و زرندیه گفت: تامین آب شرب بزرگترین مشکل شهرستان ساوه است.
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی، شهلا میرگلوبیات در جلسه شورای اداری شهرستان ساوه که با حضور استاندار مرکزی برگزار شد افزود: تامین آب شرب این شهر یکی از نیازهای اساسی شهروندان ساوه‌ای بوده و تسریع در بهره برداری از تصفیه خانه آب شرب و نیز اختصاص سهم ساوه از سرشاخه های دز از انتظارات به حق مردم این شهرستان است.
 
وی در ادامه با اشاره به مشکلات صنایع این شهرستان نیز گفت: شهر صنعتی ساوه به عنوان بزرگترین شهر صنعتی کشور صدها واحد تولیدی و صنعتی را در خود جای داده و نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد.
 
وی اضافه کرد: پرداخت نکردن تسهیلات ویژه و نبود حمایت کافی این واحدها را با مشکل مواجه کرده است و برای پرداخت تسهیلات ویژه هیچ اقدامی انجام نشده است.
 
وی خواستار اقدام اورژانسی برای بهبود وضعیت صنایع شهرستان ساوه با پرداخت تسهیلات لازم شد تا مشکلات اقتصادی جامعه کارگری شهرستان برطرف شود.
 
نماینده مردم ساوه و زرندیه در ادامه با بیان اینکه شهرستان‌های ساوه و زرندیه از منظر توسعه از متوسط استان هم عقب‌تر هستند، اظهار کرد: در حوزه آسفالت راه‌های روستایی متوسط استان ۷۵ درصد است و این در حالی است که متوسط آسفالت راه‌های روستایی این دو شهرستان ۵۴ درصد است و این نشان می‌دهد که از متوسط استانی عقب‌تر هستیم.
 
میرگلوبیات ابلاغ چارت فرمانداری ویژه ساوه و بهره مندی عینی مردم از خدمات این مصوبه دولت، تعریض جاده قدیم ساوه نوبران، تسریع در احداث کمربندی ساوه، گازرسانی به روستاها، کمبود آب کشاورزی و تقویت برنامه های فرهنگی را از دیگر نیازهای شهرستان بیان کرد.
 
به گزارش ایسنا امام جمعه ساوه نیز در این مراسم گفت: امام حسین (ع) ظلمت را از بین برد و نور هدایت را در عالم گستراند.
 
حجت الاسلام سید حسین تقوی افزود: با وجود امام حسین (ع) دل‌ها روشن می شود و حیات پیدا می کنند و وحدت اجتماعی ایجاد می شود.
 
وی اظهار کرد: خیلی از کشورها تلاش می کند اتحاد اجتماعی داشته باشند اما موفق نمی شوند ولی در کشور ما به برکت امام حسین (ع) وحدت اجتماعی ایجاد می شود و مردم گردهم می آیند.
 
امام جمعه ساوه خاطر نشان کرد: حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نشأت گرفته از قیام امام حسین (ع) است.
 
به گزارش ایسنا معاون استاندار و فرماندار ساوه نیز در این مراسم گفت: در سایه اتحاد و همدلی بین مسوولان روند خدمت رسانی به مردم ساوه شتاب بیشتری گرفته است.
 
احمد آزاد افزود: مهمترین نیازها و مشکلات شهرستان با نشست های هم اندیشی و برگزاری کارگروه های تخصصی مطرح و راهکارهای لازم برای برطرف شدن آنها اتخاذ شده است.
 
وی اظهار کرد: هم اکنون تکمیل پروژه های نیمه تمام، اولویت مجموعه دستگاه های اجرایی شهرستان است تا مردم بتوانند هر چه سریعتر از خدمات آن بهره مند شوند.
 
فرماندار ساوه با بیان اینکه شهرستان ویژه ساوه با بهره‌مندی از ظرفیت‌های مناسب یکی از شهرهای پر افتخار استان مرکزی است، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان با همتی مضاعف و با همراهی و همدلی هر چه بیشتر حرکتی جهشی در عرصه تولید و اقتصاد و برطرف کردن مشکلات را دنبال می کنند.
 

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group