شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024
استاندار استان مرکزی گفت: رشد و توسعه شهرستان ویژه ساوه باید درون زا باشد.
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی محمد حسین مقیمی در جلسه شورای اداری شهرستان ساوه افزود: به منظور رشد و توسعه هر منطقه ای اعتبار اولیه توسط دولت اختصاص می یابد اما رشد روز افزون و توسعه همه جانبه مرهون فعالیت درون زای شهرستان است.
 
وی سرمایه گذاری و ارتقای بهره روی را عامل مهمی در این مسیر دانست و اظهار کرد: شهرستان ویژه ساوه نیز از این قاعده مستثنی نیست و تلاش همه جانبه می توان میزان توسعه این شهرستان را به حدی برساند که در شان و جایگاه مردم این شهر باشد.
 
وی خواستار ارائه راهکارهای لازم برای رشد درون زایی در این شهرستان شد و افزود: به همین منظور امروز جلسه مشترک شورای برنامه ریزی استان مرکزی و شهرستان ساوه در این شهرستان برگزار و راهکارهای لازم برای تحقق این امر ارائه خواهد شد.
 
مقیمی با اشاره به پتاتسیل ها و ظرفیت های شهرستان ساوه گفت: این شهرستان از لحاظ وسعت و جمعیت دومین شهرستان استان است و اقدامات خوبی پس از انقلاب در این شهرستان انجام شده است.
 
وی با اشاره به برخورداری از بزرگترین شهر صنعتی کشور در این شهرستان گفت: قرار گرفتن در شاهراه مواصلاتی کشور، قطب صنعتی و کشاورزی و فعالیت صنایع زیر بنایی این منطقه را به منطقه ای ویژه و شایسته توجه بیشتر تبدیل کرده است.
 
استاندار مرکزی در پایان با اشاره به شرایط فعلی اقتصاد کشور گفت: اقتصاد کشور به لحاظ تحریم در شرایط خاصی قرار دارد و در حال حاضر اولویت دولت مهار تورم و رشد اقتصادی کشور است.
 
در این مراسم همچنین حکم حمید نیک خواه شهردار شهر نوبران توسط استاندار مرکزی به وی اعطا شد.
 
به گزارش ایسنا استاندار مرکزی که به همراه جمعی از معاونین و مدیران کل استانی در سفری یک روزه به ساوه آمده است در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای این شهر با آرمان های شهدا تجدید پیمان کرد.
 
وی همچنین از مراحل ساخت درب حرم حضرت عباس (س) واقع در جوار آستان مقدس امامزاده سید علی اصغر(ع) ساوه و گلزار شهدا بازدید کرد.
 
شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان، برگزاری نشست با مدیران واحدهای صنعتی و بررسی مشکلات آنان و نیز بررسی مشکلات ساوه از دیگر برنامه های استاندار استان مرکزی در سفر یک روزه به ساوه است.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group