شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024
سرپرست دانشكده علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني ساوه گفت: كمبود پزشك متخصص و فوق متخصص از مشكلات اساسي بخش درمان شهرستان زرنديه است.
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی، فرماندار زرنديه در دیدار با جمعی از مسوولان دانشکده علوم پزشکی ساوه ضمن اعلام حمايت از بخش درمان اين شهرستان گفت: ارتقای سلامت و سطح بهداشت جامعه نیازمند توجه همه دستگاه‌ها و متولیان امر است.
 
عليرضا هدايتي افزود: امروز موضوع سلامت انسان ها و اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست و یکی از رکن های توسعه جوامع است.
 
فرماندار زرندیه اضافه کرد: شهرستان زرندیه در بحث بهداشت و درمان نیازمند توجه جدی است و کمبود امکانات پزشکی در این شهرستان مشکلاتی را برای مردم شهرستان فراهم کرده است.
 
به گزارش ایسنا، دکتر جلیل کوهپایه زاده اصفهانی نیز در این دیدار با بیان اینکه تاكنون از امكانات بخش درمان اين شهرستان بهره وري لازم انجام نشده است ، افزود: حوزه درماني شهرستان زرنديه نيازمند ارتقاي بهره وري است. 
 
وی این مهم را از خواسته هاي به حق مردم اين شهرستان دانست و افزود: بكارگيري مديران با تجربه، پزشكان متخصص و عمومي، نيروهاي مورد نياز در اين بخش با استفاده از همكاري بين بخشي دستگاه هاي مختلف از برنامه هاي دانشكده علوم پزشكي براي ارتقاي بخش بهداشت و درمان شهرستان زرنديه است.
 
در این نشست مسائل و مشکلات بهداشت و درمان این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و مصوب شد تا پایان آبان ماه سال جاری چند پزشك عمومي برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم زرنديه در مراكز درماني اين شهرستان مستقر شوند.
 

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group