شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024
نماینده مردم ساوه و زرندیه از اخذ مجوز شعبه دوم تامین اجتماعی در شهرستان ساوه خبر داد.
 
شهلا میرگلوبیات در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی افزود: به منظور افزایش خدمات، تکریم ارباب رجوع، لزوم گسترش تنوع خدمات به بیمه شدگان و افزایش رضایتمندی شهروندان، با درخواست اینجانب از رئیس سازمان تامین اجتماعی به منظور ایجاد شعبه دوم تامین اجتماعی در ساوه لذا این موضوع مورد موافقت قرار گرفته و مجوز لازم اخذ شد.
 
وی ادامه داد: هم اکنون مقدمات ایجاد شعبه دوم تامین اجتماعی در شهر ساوه آغاز شده و امیدواریم با همکاری شایسته مسوولان تامین اجتماعی در آینده نزدیک شاهد افتتاح شعبه دوم این سازمان در شهر ساوه باشیم تا بخشی عمده ای از مشکلات مردم برطرف شود.
 
وی راه اندازی شعبه دوم سازمان تامین اجتماعی در شهرستان ساوه را یکی از ضروریات شهرستان دانست و گفت:کثرت مراجعات مردمی به تنها شعبه تامین اجتماعی با بیش از 50 هزار بیمه شده و اتلاف وقت مردم، یکی از نارضایتی های مردم این منطقه بوده است.
 
وی کاهش هزینه های اقتصادی، جلوگیری از سفرهای غیر ضروری به مسیر منتهی به تنها شعبه این شهرستان، تسریع در خدمت رسانی و رضایتمندی مردم را از نتایج مثبت تاسیس شعبه دوم تامین اجتماعی در ساوه دانست و اضافه کرد: از ابتدای تیرماه سالجاری نیز در قالب یک برنامه کوتاه مدت شعبه اقماری تامین اجتماعی در این شهرستان فعالیت خود را آغاز کرده بود.
 
نماینده مردم ساوه و زرندیه در پایان از سازمان تامین اجتماعی استان مرکزی خواست اقدامات لازم را برای راه اندازی این شعبه در ساوه انجام دهد.
 
خبرگزاری ایسنا در گزارشی با عنوان " تاکید شهروندان ساوه ای بر راه‌اندازی شعبه دوم اداره تامین اجتماعی در این شهر" در مهرماه سال گذشته، به بیان نقطه نظرات و انتقال مشکلات مردم در خصوص راه اندازی شعبه دوم تامین اجتماعی در شهرستان ساوه پرداخته بود که با گذشت یک سال و با پیگیری های نماینده مردم ساوه و زرندیه این موضوع محقق شد.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group