شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024
جلسه هماهنگی برگزار راهپیمایی روز 13 آبان در ساوه به ریاست فرماندار و اعضای ستاد برگزاری این مراسم در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان (ایسنا) – منطقه مرکزی معاون استاندار و فرماندار ساوه در این جلسه گفت: 13 آبان نماد استکبار ستیزی ملت ایران در مقابل مستکبران جهان است.
 
احمد آزاد افزود: 13 آبان روز بسیار مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که یاد آور رشادت ها و جانباختگی دانشجویان و دانش آموزانی است که با پیروی از ولایت هیمنه استکبار و قدرت پوشالی آن را در هم شکستند.
 
وی ادامه داد: در 13 آبان که به تعبیر امام راحل انقلاب دوم نام گرفت ، دست جاسوسان و ایادی استکبار از این مرز و بوم کوتاه شد و فریاد ضد استبدادی و استعمارستیزی ملت ایران سرداده شد.
 
وی با اشاره به نام‎گذاری این روز تحت عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: با توجه به شرایط و موقعیت کشور لزوم حضور گسترده مردم در گرامیداشت این روز بیش از پیش احساس می شود.
 
وی با دعوت از آحاد مختلف مردم برای شرکت در راهپیمایی روز 13 آبان اظهار کرد: با حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی، خوی استکباری آمریکا و ایادی وابسته به آن در نقاط مختلف جهان مورد توجه قرار می گیرد.
 
فرماندار ساوه با تاکید بر ضرورت همکاری و شرکت همه دستگاه‌های شهرستان در راهپیمایی 13 آبان خاطرنشان کرد: برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم تمام تمهیدات لازم صورت گرفته است.
 
آزاد با اشاره به حضور پرشور مردم در عرصه های گوناگون در حمایت از آرمان های انقلاب تصریح کرد: مردم همواره در طول انقلاب با حضور گسترده خود در رویدادهای مختلف، برای نظام جمهوری اسلامی افتخار آفرینی کرده اند و در این مراسم نیز با حضوری چشمگیر دشمنان را مأیوس خواهند کرد.
 
در این جلسه مصوب شد راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی در روز 13 آبان از ساعت 10صبح از میدان انقلاب آغاز و راهپیمایان پس از طی مسیر خیابان شهید اسدی، میدان امام خمینی(ره) و خیابان دکتر شریعتی در مقابل سپاه ناحیه ساوه تجمع کرده و با انجام مراسم ویژه این روز خاتمه یابد.
 

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group