شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024
در مراسمی با حضور معاون برنامه ریزی استانداری مرکزی، نماینده مردم ساوه و زرندیه، امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر، اعضای شورای اداری و جمعی از معتمدین این شهرستان کامران جوادی به عنوان شهردار ساوه معرفی و کلید این شهر به وی سپرده شد.
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی معاون برنامه ریزی استانداری مرکزی در این مراسم در سخنانی گفت: مشاركت و همبستگي همگاني مهمترین راهکار دستيابي به توسعه و پيشرفت است.
 
محمد رضا عاشوری با بیان اینکه مشارکت مردم و تعامل مسوولان موجب تحقق طرح های شهری در حوزه های گوناگون می شود، اظهار کرد: شهرستان ساوه به عنوان دومین شهر استان مرکزی قطب صنعتی و کشاورزی است و از ظرفیت های بالایی در توسعه برخوردار است.
 
وی بیان کرد: به لحاظ پتانسیل هایی که این شهرستان دارد از محل درآمد عوارض آن 300 میلیارد تومان طی یک سال گذشته به خزانه دولت واریز شده است.
 
وی ادامه داد: این شهرستان 800 میلیارد تومان گردش مالی در بخش صنعت دارد و 400 میلیارد تومان نیز گردش مالی درون شهرستانی است که با مدیریت صحیح و برنامه ریزی می توان رقم گردش مالی را افزایش داد.
 
عاشوری خواستار حمایت از بخش خصوصی در اجرای طرح های مورد نیاز مردم در این شهرستان شد و خاطر نشان کرد: با دعوت از سرمایه گذاران بومی می توان موجب اشتغال پایدار شده و به تولید ملی کمک کرد.
 
به گزارش ایسنا امام جمعه ساوه نیز گفت: کار شورایی چون براساس مشورت و خردورزی انجام می شود براساس آیات قرآن و روایات اسلامی نتیجه بخش خواهد بود.
 
حجت الاسلام سید حسین تقوی افزود: شوراهای اسلامی شهر و روستا براساس نظر جمعی ، مشورت و استفاده از تجربیات و نظرات نخبگان و کارشناسان می توانند بسیاری از مسایل و مشکلات شهری و روستایی را برطرف کنند.
 
وی ادامه داد: کارآمدی نظام در سایه تلاش مضاعف مسوولان میسر می شود و این امر منجر به افزایش اعتماد عمومی مردم نسبت به انقلاب و نظام خواهد شد.
 
وی داشتن تعهد، تخصصی عمل کردن و توجه به نیازها و خواسته های مردم را از جمله الزامات کاری مسوولان دانست.
 
امام جمعه ساوه در ادامه با تقدیر از خدمات داود فرداد شهردار پیشین ساوه گفت: در دیداری که با شهردار جدید داشتیم وی را فردی متخصص و مدیری لایق و توانمند می بینم و امیدوارم با همبستگی بین شهرداری و مجموعه شورای شهر شاهد پیشرفت روز افزون این شهر باشیم.
 
معاون استاندار و فرماندار ساوه نیز اتحاد و همدلی موجود بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان را ستود و گفت: شوراي اسلامي شهر ساوه در دوره چهارم نیز با كوله باري از برنامه و اميد براي پيشرفت شهر، آماده خدمت رسانی به مردمی هستند که به آنها اعتماد کرده اند.
 
احمد آزاد افزود: شورای شهر در پاسخ به اعتماد مردم ضمن تعریف برنامه های مدون و به دور از حاشیه سازی و با همبستگی کمر همت خدمت به شهروندان را بسته است.
 
وی بیان کرد: شهرستان ساوه به لحاظ ویژگی های خاصی که دارد خدمتگزاری بیشتری را می طلبد و این مهم قطعا با تلاش مسوولان محقق می شود.
 
وی اضافه کرد: اقداماتی که در سطح شهر انجام می شود اگر براساس برنامه ریزی و تصمیم درست باشد یقینا نتایج مثبتی خواهد داشت.
 
رئیس شورای اسلامی شهر ساوه نیز با بیان اینکه شوراهای اسلامی شهر و روستا برخاسته از اراده مردم هستند، گفت: فعالیت شوراها در نظام اسلامی موجب شده است تا مردم طعم مشارکت در سرنوشت خویش را بچشند.
 
محمود نجفی با بیان اینکه انتخاب شهردار یکی از مهم ترین وظایف شورای شهر است، اظهار کرد: معارفه شهردار سرآغازی برای تلاش بیشتر در راستای عمران و آبادانی و برطرف کردن کمبودهاست.
 
وی بیان کرد: شهر ساوه با پیشینه تاریخی و جاذبه های شهری می تواند با تلاش شورای شهر و شهرداری و تعامل مسوولان و مشارکت شهروندان به یک شهر آباد و توسعه یافته و درخور شان و جایگاه شهروندان ساوه ای تبدیل شود.
 
وی توجه به سرمایه گذاری ، ایجاد بستر های لازم برای مشارکت بخش خصوصی در اجرای طرح های شهری، ایجاد وحدت بین دستگاه های اجرایی، افزایش روحیه همگرایی، توسعه همه جانبه شهر و ایجاد زیر ساخت ها، استفاده از نظرات نخبگان، توجه به آبادانی شهر و تقویت برنامه های فرهنگی را از اولویت های مهم شورای چهارم برشمرد.
 
رئیس شورای اسلامی شهر ساوه ضمن تجلیل از خدمات داود فرداد شهردار سابق این شهر از شهردار جدید به عنوان فردی متخصص، توانمند و پرانرژی یاد کرد و افزود: قطعا مدیریت خلاقانه دکتر جوادی به عنوان شهردار مدبر و آینده نگر نوید پیشرفت این شهر را در عرصه مدیریت شهری خواهد داد.
 
براساس این گزارش، شهردار ساوه نیز با تقدیر از حسن اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر ساوه گفت: شهر مانند موجودی زنده است که هم باید به روح و هم به جسم آن توجه داشت.
 
کامران جوادی افزود: با بهره‌گیری از آراء و نظرات نخبگان و مشارکت مردم در اداره شهر می توان گام‌های عملی برای مطالبات مردم در حوزه شهری برداشت.
 
وی به بیان مفاهیم توسعه پایدار در مدیریت شهری پرداخت و افزود: در مدیریت شهری آن چه حائز اهمیت است این است که باید به توسعه کیفی بیشتر پرداخت و در رشد افقی شهرها هزینه بیشتری کرد.
 
وی ادامه داد: رسیدن به توسعه پایدار یعنی تامین نیازهای نسل امروز به شرطی که به نیازهای نسل آتی لطمه ای وارد نشود.
 
شهردار ساوه در ادامه با اشاره به مهمترین اولویت های کاری خود گفت: شایسته سالاری، انضباط مالی، صرفه جویی ، جلوگیری از  موازی کاری، انجام پروژه های نیمه تمام، اطلاع رسانی صحیح و همکاری با سازمان های مردم نهاد و تعامل با بخش خصوصی از مهمترین اولویت هاست.
 
جوادی جذب سرمایه گذار، توجه به امور شهرسازی، تکریم مردم به معنای واقعی، زیباسازی مبلمان شهری ، تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی، تعامل و همفکری با ادارات خدمات رسان و پرهیز از بخشی نگری را از دیگر برنامه های خود بیان کرد.
 

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group