شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024
همزمان با هفته نیروی انتظامی،خبرنگاران برتر در حوزه انتظامی شهرستان ساوه تجلیل شدند.
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی فرمانده نیروی انتظامی ساوه در مراسم تجلیل از خبرنگاران برتر حوزه انتظامی این شهرستان گفت: رسانه ها بازوی توانمند نیروی انتظامی در تامین امنیت پایدار جامعه هستند.
 
سرهنگ علی اصغر طالبی افزود: رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسوولان در عمل به رسالت خویش می توانند افکار مردم را به سمت امنیت پایدار سوق دهند.
 
وی با اشاره به نقش خبرنگاران در آموزش همگانی و پیشگیری اجتماعی از وقوع جرم در جامعه اظهار کرد: خبرنگاران به عنوان زبان گویای ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید طوری اطلاع رسانی کنند که در جامعه امنیت ایجاد شود.
 
وی تصریح کرد: بخش اعظمی از اقتدار نیروی انتظامی مرهون مجاهدت و تلاش خستگی‌ناپذیر خبرنگارانی است که هوشمندانه به انعکاس اخبار می‌پردازند.
 
سرهنگ طالبی خاطرنشان کرد: اقدامات مضاعف صدا و سیما و نیز خبرگزاری ایسنا در ارتباط با نیروی انتظامی و پوشش‌دهی فعالیت های پلیس در این شهرستان شایسته تقدیر است.
 
در این مراسم فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه از علی فرقانی خبرنگار ایسنا منطقه مرکزی، علی رضا غفاری مسوول دفتر خبری صدا و سیما و سعید فلاح پور خبرنگار صدا و سیما با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل کرد.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group