شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024
به همت شهرداری و اداره آموزش و پرورش ساوه مراسم ویژه روز جهانی کودک با شعار زنده باد زندگی، زنده باد کودکی با حضور جمعی از کودکان ساوه ای در محوطه دریاچه تفریحی ساوه برگزار شد.
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی، رئیس شورای اسلامی شهر ساوه در این مراسم گفت: كودكان اميد فرداي خانواده و جامعه هستند و تربیت صحیح آنان برای آینده کشور از اهمیت خاصی برخوردار است.
 
محمود نجفی با اشاره به اهميت تربيت كودكان در آموزه هاي اسلامي افزود: ايجاد فرصت و شرايط مناسب براي رشد و تعالي كودكان و توجه به سلامت جسمي و رواني آنان از دیگر موضوعاتی است که والدین باید به آن توجه کنند.
 
وی محبت کردن به کودکان را از دیگر نیازهای ضروری آنان دانست و ادامه داد: هفته کودک فرصتی مغتنمی است تا در کنار زندگی روزمره توجه به کودکان را نیز در برنامه روزانه خود قرار دهیم.
 
به گزارش ایسنا، مدیر آموزش و پرورش ساوه نیز با بیان اینکه ۱۵ تا ۲۱ مهرماه هفته ملی کودک نامگذاری شده است افزود: وظیفه همه ما ایجاد شرایط مطلوب و مناسب برای برقراری آرامش، تحصیل و ارتقاء سلامت فرزندان ایران اسلامی است.
 
عبداله سالمی افزود: دنیایی مملو از صلح و دوستی، آینده ای زیبا، هدفمند و برخوردار از دانش و آگاهی حق تمام کودکان ایران اسلامی و جهان است و این مهم جز با تدبیر و برنامه ریزی صحیح اولیا و مربیان امکان پذیر نیست.
 
در ادامه این مراسم برنامه های شاد و متنوعی برای کودکان به اجرا در آمد.
 

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group