شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024
فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: نخستین کاروان راهیان نور دانش آموزان پسر ساوه به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شد.
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی، سرهنگ پاسدار عباس حسینی در حاشیه مراسم بدرقه دانش آموزان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: این کاروان شامل 130 دانش آموز است که با سه دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام شدند .
 
وی اضافه کرد: دانش آموزان در این اردوی سه روزه از مناطق مختلف عملیاتی دوران دفاع مقدس در اروندکنار، شلمچه، هویزه و مرکز شهدا تفحص و فتح المبین دیدن می کنند.
 
وی ادامه داد: شرکت در رزمایش فرهنگی اردوگاه شهید مسعودیان اهواز، قرائت زیارت عاشورا، ختم صلوات و اجرای برنامه های فرهنگی از دیگر برنامه های کاروان راهیان نور دانش آموزی شهرستان ساوه است.
 
وی با اشاره به حضور راوی و روحانی در کاروان راهیان نور گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی یکی از برنامه های موثر و ارزشمند تربیتی برای آینده سازان کشور است.
 
وی بیان کرد: اردوهای راهیان نور دانش آموزی موجب حفظ و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می شود و حضور دانش آموزان در ميقاتگاه هاي شهيدان و رزمندگان دوران دفاع مقدس تداوم راه و آرمانهاي شهدا را در پی خواهد داشت.
 
وی با بیان اینکه پیوند تعلیم و تربیت با ارزشهای انقلاب از برکات برگزاری اردوی راهیان نور است، تصریح کرد: بصیرت افزایی، حفظ آرمانهاي شهدا و انتقال فرهنگ ایثار، انتقال ارزشهای انقلاب و دوران جنگ به نسل بعدي از دیگر اهداف مهم برگزاری اردوی راهیان نور است.
 
فرمانده سپاه ساوه در ادامه گفت: کاروان راهیان نور دانش آموزان پسر ساوه ای متشکل از 270 دانش آموز است که در دو مرحله اعزام خواهند شد.
 
سرهنگ حسینی خاطر نشان کرد: اردوی راهیان نور ویژه مناطق عملیاتی کشور مخصوص دانش آموزان دختر نیز اواخر سال جاری برگزار می شود.
 
در ادامه این مراسم کاروان راهیان نور دانش آموزی با بدرقه بسیجیان و برخی مسئولان محلی عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.
 

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group