شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024
نماینده مردم ساوه و زرندیه گفت: رئیس جمهور اسلامی ایران، پیام صلح ملت ایران را به جهانیان ابلاغ کرد.
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی شهلامیرگلوبیات در جلسه شورای اداری شهرستان ساوه در سخنانی افزود: جمهوری اسلامی ایران کشوری دینی و خواستار برقراری امنیت و صلح در جهان است.
 
وی ادامه داد: در سفر اخیر رئیس جمهور به مقر سازمان ملل شاهد دفاع از منافع ملی و اقتدار نظام اسلامی توسط دکتر روحانی بودیم و هیئت ایرانی موضوع برقراری صلح و امنیت جهانی را در این اجلاس مطرح کردند.
 
وی اضافه کرد: رییس جمهور در این سفر به تبعیت از رهبر معظم انقلاب با منطق و براساس عزت ، حکمت و مصلحت از مواضع و اصول انقلاب اسلامی دفاع کرد و حقانیت هسته ای ایران را به گوش جهانیان رساند.
 
وی با اشاره به اینکه سخنرانی رییس جمهور کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل نوید بخش ادبیات جدید در عرصه دیپلماسی بود، افزود: این روند موجب ایجاد تعامل منطقی و مناسبی با کشورهای دیگر شده و این فرصت می تواند به نفع کشور باشد.
 
نماینده مردم ساوه و زرندیه در ادامه با اشاره به فعالیت دانشکده علوم پزشکی در ساوه گفت: فعالیت این دانشگاه گامی در تقویت بنیه آموزشی و درمانی این شهرستان است.
 
وی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان های ساوه و زرندیه در حوزه های صنعتی، کشاورزی و علمی گفت: بسیاری از شهرستان های کشور که چنین ظرفیت هایی را ندارند از دانشکده علوم پزشکی و سایر دانشکده ها برخوردارند اما در ساوه فقط شاهد استقرار دانشکده پرستاری بوده ایم که این امر نشان از بی تفاوتی مسوولان گذشته نسبت به این دو شهرستان در حوزه بهداشتی و درمانی بوده است.
 
رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی در ادامه سخنان خود از معرفی استاندار مرکزی طی روزهای آینده خبر داد و افزود: استاندار آینده استان مرکزی باید به دور از پرداختن به مسایل سیاسی تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم و توسعه متوازن استان بکار گیرد.
 
وی با اشاره به مطرح شدن گزینه های متعددی برای سمت استانداری مرکزی اظهار کرد: استاندار منتخب استان مرکزی باید شناخت کافی نسبت به استان داشته و با بررسی ظرفیت های استان، استعدادهاي بالقوه را بالفعل کند.
 
وی ابراز امیدواری کرد که فردی توانمند و کارآمد برای تصدی سمت نماینده دولت در استان مرکزی به عنوان یکی از استان های مهم کشور معرفی شود.
 
نماینده مردم ساوه و زرندیه در ادامه از شهردار ساوه نیز خواست تا با کار علمی و برنامه ریزی دقیق از فرصت خدمتی که به وی واگذار شده به نحو احسن استفاده کند و ضمن اتمام پروژه های نیمه تمام شهری در برطرف کردن مشکلات شهروندان این شهر به ویژه حاشیه نشینان تلاش مضاعف کند.
 
میرگلوبیات در پایان ضمن درخواست از مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی نسبت به دیجیتالی شدن سیستم صدا و سیما در ساوه و زرندیه گفت: انتظار مردم این شهرستان این بود که با توجه به اینکه ساوه دومین شهر استان مرکزی است پیش از این ها از سیستم دیجیتالی برخوردار شود که متاسفانه هنوز این مهم اجرایی نشده است.
 
به گزارش ایسنا امام جمعه ساوه نیز گفت: آنچه امروز ایران اسلامی را سربلند و مقتدر کرده است جنبه روح ایمانی و جهادی و مقاومت این ملت در برابر زورگویان عالم بوده است.
 
حجت الاسلام سید حسین تقوی افزود: به برکت همین ایمان مردم و اقتدار نظام اسلامی است که اوباما برای اولین بار در سخنان خود مجهز شدن به علوم هسته ای شدن این کشور را به رسمیت می شناسد و موضوع براندازی نظام اسلامی را دیگر مطرح نمی کند.
 
وی بیان کرد: توجه به ایمان و یاد خدا در آیات بسیاری از قرآن کریم آمده است و بندگی خدا و عمل صالح انجام دادن سرلوحه کار مدیران حکومت اسلامی است.
 
حجت الاسلام تقوی تکریم ارباب رجوع، انجام کار صالح، رعایت حجاب در ادارات، برنامه ریزی برای سبک زندگی اسلامی، اقامه نماز اول وقت و امر به معروف و نهی از منکر را از دیگر نشانه های یک مسوول در نظام اسلامی برشمرد.
 
به گزارش ایسنا معاون استاندار و فرماندار ساوه نیز گفت: خدمت به مردم از اهداف مهم تشکیل حکومت اسلامی است.
 
احمد آزاد افزود: خدمت رسانی به مردم یک نعمت الهی است و موجب تقویت وحدت و تحکیم پایه های حکومت دینی می شود و اعتماد عمومی را نیز افزایش می دهد.
 
وی با اشاره به ظرفیت های شهرستان ساوه در حوزه های کشاورزی، علمی و صنعتی افزود: با کار و تلاش بیشتر می توان زمینه توسعه روزافزون این شهرستان ویژه استان مرکزی را فراهم کرد.
 
فرماندار ساوه همچنین خواستار افزایش مدت زمان انعکاس رویدادهای خبری این شهرستان در شبکه آفتاب شد و افزود: وظیفه رسانه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه است.
 
آزاد خاطر نشان کرد: این وظیفه خطیر که برعهده رسانه ها به ویژه رسانه ملی قرار دارد موجب آگاهی بیشتر مردم در مقابله با توطئه های دشمنان می شود.
 
در این جلسه مدیر کل صداو سیمای استان مرکزی به بیان گزارشی از فعالیت های رسانه ملی در این استان پرداخت.
 

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group