شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه گفت: امنیت پایدار در گرو مشارکت مردم با نیروی انتظامی است.
 
سرهنگ پاسدار علی اصغر طالبی در آستانه فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی، افزود: نیروی انتظامی به عنوان بازوی توانمند نظام اسلامی در برقراری امنیت پایدار نقش به سزایی داشته و تحقق آن را در گرو مشارکت مردمی می داند.
 
وی ادامه داد: پيام ما به مردم اين است كه پليس نيازمند اعتماد و به تبع آن مشاركت مردم است كه منجر به نظم و امنيت پايدار در كشور می شود.
 
وی اضافه کرد: هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی برای آشنایی و شناخت بیشتر آحاد مردم با فعالیت‌های نیروی انتظامی و عملکرد این نیرو است.
 
وی با اشاره به شعار سالجاری هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: اقتدار پليس در سايه مردم‌داري ، قانون‌مداري و روز آمدي به عنوان شعار امسال هفته ناجا انتخاب شده است.
 
فرمانده نیروی انتظامی ساوه افزود: روز شنبه سيزدهم مهرماه به نام پيش‌بيني اجتماعي، آموزش و پيشگيري و امنيت عمومي، روز يکشنبه به نام خانواده متدين، قانون‌مداري و آرامش و آسايش، روز دوشنبه به نام اعتماد، مشارکت و پاسخگويي نامگذاري شده است.
 
وی ادامه داد: همچنين روزهاي سه‌شنبه به نام دانش بنياني و پژوهش، چهارشنبه با نام نظم، اقتدار، کارآمدي و خدمتگزاري، پنج‌شنبه با نام ولايتمدار، تأکيد‌مداري، ايثار و شهادت و روز جمعه نيز به نام جامعه ايماني و حفظ ارزش‌ها نامگذاري شده است.
 
سرهنگ طالبی در بخش دیگری از این گفت و گو با اشاره به برنامه های هفته ناجا در شهرستان ساوه گفت: دیدار با خانواده های معظم شهدا، دیدار با امام جمعه، غباروربی گلزار شهدا، برگزاری مراسم صبحگاه مشترک، بازدید دانش آموزان از یگان های نیروی انتظامی، برگزار مانور شهری موتور سیکلت سواران قانونمند، اهدای خون توسط پرسنل، برگزاری ملاقات مردمی، اعزام پزشک به مناطق محروم و ویزیت رایگان، شرکت در نماز جمعه و توزیع اقلام آموزش و تبلیغی با شعار هفته ناجا دربین نمازگزاران از برنامه های مهم این هفته در شهرستان است.
 
از سیزدهم تا بیستم مهر هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است .

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group