شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024
به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر همایش سبک زندگی اسلامی ایرانی در شهر خشکرود شهرستان زرندیه برگزار شد.

 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی فرماندار زرندیه درهمایش گفت : درس گرفتن جوانان از حضرت معصومه (س) و دیگر اسوه‌ها در دین اسلام سبب می‌شود که آینده مملکت اسلامی تا ابد بیمه شده و به سعادت دنیوی و اخروی دست پیدا کنیم.
 
علی رضا هدایتی افزود: امروز افتخار زنان ایرانی ما این است که روش و سیره زندگی حضرت معصومه (س) را سرلوحه زندگی خود قرار می دهند و آن را یک امتیاز بزرگ در زندگانی خود می دانند.
 
وی با تاکید بر ضرورت الگوی گیری زنان جامعه به ویژه دختران از حضرت معصومه (س) بیان کرد: دختران کشورمان باید از شخصیت بزرگ کریمه اهل بیت(ع) در همه ابعاد الگو بگیرند و عصمت و عفاف خود را حفظ کنند تا در سایه این معصومیت و عفاف به رشد و بالندگی دست یابند.
 
وی با تاکید بر آموزش مهارت‌های زندگی مبتنی بر آموزه‌های دينی به دختران اظهار کرد: امروزه افتخار ما بر اين است كه دختران و زنان ايران اسلامی الگويی کامل در بحث حجاب برای جهانيان هستند و اين به‌واسطه الگوگيری آنان از آن بزرگوار است.
 
وی اضافه کرد: تضعيف استحكام بنيان خانواده از جمله اهداف جنگ نرم دشمنان است و امروزه با توجه به هجمه هاي فرهنگي از سوي دشمنان اسلام ، دختران بايد با شناخت ارزش و منزلت مراقب این ترفندها باشند.
 
هدایتی حركت در مسير اهل بیت (ع) و تاسی از سیره و سبک زندگی اسلامی آنان بزرگواران را موجب مصونيت در برابر هجمه‌های نرم دشمنان دانست و افزود: این ایام بهترین فرصت برای ایجاد پیوندی مستحکم با قرآن، ائمه معصومین(ع)، امامت و ولایت است.
 
بر اساس مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي اول ذيعقده روز ميلاد حضرت معصومه (س) به نام روز ملي دختران نامگذاري شده تا ابعاد شخصيتي آن حضرت در راستاي الگو سازي براي دختران مسلمان تبیین شود.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group