شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024
در مراسمی با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ساوه ، مدیران سازمان ها و کارمندان شهرداری، سرپرست شهرداری ساوه معرفی شد.
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، رئیس شورای اسلامی شهر ساوه در این مراسم در سخنانی با اشاره به جایگاه شوراها در حکومت گفت: شوراها از برکات انقلاب اسلامی هستند و دستاوردها و آثار این شوراها موجب ارتقاء سطح خردورزی ، عقلانیت و همدلی در جامعه می شود.
 
محمود نجفی افزود: تاسیس شوراها موجب فزونی خدمت رسانی به مردم شده است و حضور گسترده مردم در انتخابات شوراها نشان از تاثیر نقش شوراها در مدیریت شهری دارد.
 
وی در ادامه با اشاره به روند انجام طرح های عمرانی در سطح شهر ساوه بیان کرد: تنها راه شتاب بخشی به انجام طرح ها و پروژه های عمرانی در سطح شهر توسعه امور زیر بنایی و زیر ساخت هاست که زمینه شهری آباد و توسعه یافته را فراهم می کند.
 
وی اضافه کرد: انجام طرح های عمرانی توسط مجموعه شهرداری موجب تقویت روح امید و نشاط بین شهروندان شده و تغییرات مثبتی را در زندگی روزمره شهروندان ایجاد می کند.
 
وی همچنین با اشاره به کارنامه موفق و ارزنده داود فرداد به عنوان شهردار ساوه در دوره های اول و سوم شورای اسلامی شهر اظهار کرد: تجربیات وی پشتوانه بسیار مناسبی برای گسترش فعالیت های شهرداری است و قطعا از تجارب ارزنده وی بهره برداری خواهیم کرد.
 
وی توجه به معیشت و رفاه کارکنان، توزیع عادلانه امکانات در نقاط مختلف شهر، برخورد مناسب با ارباب رجوع، تسریع در حل مشکل مردم و اتمام پروژه های نیمه تمام، روان‌سازی نحوه پاسخگویی به مراجعین را از جمله درخواست‌ها و توقعات شورای شهر ساوه از شهرداری اعلام کرد.
 
وی ساماندهی نظام اداری و اجرایی شهرداری و سازمان‌های مربوطه در جهت تسهیل امور شهروندان را از دیگر خواسته‌های شورای شهر از شهرداری بیان کرد و گفت: مجموعه شهرداری خدمت بهینه و بی منت به مردم را باید در اولویت کارهای خویش قرار دهد.
 
نجفی خاطر نشان کرد: مسوولیت پیدا کردن در نظام مقدس اسلامی، هدفی برای خدمت است و داشتن یک سمت به معنی برتری نیست ، بلکه باید از آن به عنوان توفیق و فرصتی در جهت حل مشکلات مرم استفاده کرد.
 
به گزارش ایسنا سرپرست شهرداری ساوه نیز با تقدیر از حسن اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر ساوه در انتخاب وی به عنوان سرپرست شهرداری گفت: با همکاری مجموعه کارکنان شهرداری تمام هم و غم خویش را برای خدمت به مردم و انجام پروژه های نیمه تمام بکار خواهیم گرفت.
 
عباس آمینون افزود: برآوردن نیازهای مردم و تکریم ارباب رجوع هم موجب آرامش درونی انسان شده و از همه والاتر اینکه موجب خشنودی و رضایت خداوند متعال است.
 
وی ادامه داد: تعامل شهرداری و شوراي اسلامي شهر به همراه مشارکت ها و همياري شهروندان بستر مناسبی برای انجام کار خالصانه و شايسته را فراهم می کند.
 
آمینون شهرداری ساوه را به عنوان یکی از شهرداری های مطرح در سطح استان و کشور مطرح کرد و از کارکنان خواست همچون گذشته با روحیه مضاعف به کار و تلاش در شهرداری فعالیت کنند.
 
اعضای شورای اسلامی شهر ساوه با قدردانی از خدمات داود فرداد در مدت زمان تصدی سمت شهرداری ساوه با 12 رای عباس آمینون مسوول واحد شهرسازی شهرداری ساوه را به عنوان سرپرست شهرداری ساوه انتخاب کردند.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group