شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024
مراسم تحليف و انتخاب هئيت رئيسه شوراي شهر ساوه با حضور معاون استاندار و فرماندار ساوه در دفتر فرمانداري اين شهر برگزار شد.

 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، معاون استاندار و فرماندار ساوه در این مراسم از تلاش هاي شوراي شهر ساوه در دوره سوم تقدير کرد و افزود : با توجه به سه دوره کار شورا و تجربه 14ساله اي که از فعاليت اين شوراها داريم شوراها به عنوان تجلی گاه اراده مردم عملکرد قابل قبولی از خود نشان داده اند.
 
احمد آزاد افزود: شوراهای شهر و روستا جایگاه ویژه‌ای در قانون اساسی و نظام جمهوری اسلامی ایران دارند و از نمادهای واقعی مردم‌سالاری هستند.
 
وی بیان کرد: خدمتگزاری به مردم فرصتی است که در طول زندگی در اختیار انسان قرار می گیرد و منتخبین شوراهای اسلامی باید از فرصتی که در اختیار دارند نهایت استفاده را ببرند.
 
وی اضافه کرد: مردم همواره بر عملکرد مسوولان به ویژه منتخبین خود در شوراها نظارت دارند و تمامی رفتارهای آنان را رصد می‌کنند و از اقدامات مثبت آنان حمایت می کنند.
 
وی صداقت، همدلی و ارتباط سالم مجموعه شهرداری و شورا ، رعایت قوانین، عدم وقت سوزی، پرهیز از وعده های غیر عملی، استفاده از فرصت‌ها، علمی کردن کارها، برگزاری جلسات مستمر و برگزاری نشست هایی در کارگروه های تخصصی را از جمله برنامه هایی ذکر کرد که با عملیاتی کردن آنها میزان خدمت رسانی به مردم در مدیریت شهری افزایش می یابد.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به منتخبین شوراها اظهار کرد :شما منتخبین مردم هستید و باید برای خدمت به مردم در حد توان خود تلاش کنید.
 
فرماندار ساوه انتخاب شهردار را از مهمترین وظایف شوراها برشمرد و گفت: تعهد، تخصص، کارآمدی، آشنایی با مشکلات و دغدغه‌های مردم از ویژگی‌های مهمی است که شهرداران منتخب باید داشته باشند.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group