يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 | Sunday 19 May 2024
همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار مرکزی عملیات اجرایی 2 طرح عمرانی در ساوه آغاز شد.
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی این طرح ها شامل آغاز عملیات اجرایی کمربندی شرقی ساوه و مرکز جامع توانبخشی سالمندان است.
 
عملیات اجرایی احداث مرکز جامع توانبخشی سالمندان با مساحت 10 هزار متر و با اعتبار یک میلیارد و پانصد میلیون آغاز شد.
 
رییس اداره بهزیستی ساوه در مراسم کلنگ زنی این مرکز گفت: اعتبار ساخت این مرکز توسط خیرین داود و رضا اسماعیلی تامین شده است.
 
رضوان ابطحی با بیان اینکه 150 نفر تحت پوشش این مرکز قرار می گیرند ، افزود : خدمات این مرکز شامل ، توانبخشی ، نگهداری و ویزیت در منزل است.
 
همچنین عملیات اجرایی فاز اول کمربندی شرقی ساوه به طول 7 کیومتر و اعتبار 7 میلیارد تومان آغاز شد.
 
مدیر عامل سازمان عمران شهرداری ساوه گفت : یک میلیارد تومان از این اعتبار توسط شهرداری و مابقی توسط استانداری تامین می شود و در مدت یک سال به بهره برداری می رسد.
 
در این سفر یک روزه از روند محوطه سازی مجتمع 1620 واحدی مسکن مهر ساوه و پارک بانوان نیز بازدید شد. محوطه سازی مجتمع 1620 واحدی با اعتبار 3 میلیارد تومان در حال انجام است که 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. همچنین پارک بانوان ساوه نیز با مساحت 7 هکتار و اعتبار 2 میلیارد تومان شامل فضای سبز ، پارک جنگلی ، پیست اسکیت ، زمین های بسکتبال ، والیبال ساحلی و بازی کودک ، سرویس بهداشتی و نماز خانه در حال احداث است.
 
این پروژه شامل جدول گذاری، فونداسیون، بتن ریزی، خاکبرداری، زیرسازی و اجرای سنگ فرش است که حدود 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
 

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group