شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024
معاون استاندار و فرماندار ساوه گفت: 42 پروژه همزمان با هفته دولت در شهرستان ساوه بهره برداری و کلنگ زنی می شود.

 
احمد آزاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی با بیان اینکه برای اجرای این پروژه ها در مجموع 219 میلیارد و 356 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است، افزود: از این تعداد، 14 پروژه با اعتبار استانی مربوط به جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت معابر در بخش مرکزی شهرستان، 7 پروژه با اعتبار استانی و خودیاری مردمی مربوط به جدول و آسفالت‌ریزی، دیوار ساحلی و تعریض، کانال‌کشی، پارک و فضای سبز در بخش نوبران است که در هر دو بخش دهیاری‌ها با نظارت بخشداری ها و فرمانداری، مسوول هزینه‌کرد اعتبارات بوده‌اند.
 
وی از تامین برق دهستان‌های قره‌چای و طرازناهید از بخش مرکزی جهت بهره‌مندی 33 خانوار از 3 روستا خبر داد و اضافه کرد: در بخش پروژه‌های آب و خاک مدیریت جهاد کشاورزی جهت انتقال آب با لوله و آبیاری تحت فشار با حجم عملیاتی به وسعت دو هزار و 714 هکتار در 4 روستای بخش مرکزی و یک روستای بخش نوبران جهت بهره‌مندی 25 خانوار اقدام شده است.
 
وی بیان کرد: طرح‌های تولیدی و خدماتی توسعه بخش کشاورزی از محل تسهیلات بانک های عامل و صندوق مهر امام رضا (ع) و کمیته امداد خمینی (ره) جهت طرح های گوساله پرواری، گاوشیری و مرغداری گوشتی با ظرفیت اشتغال 9 نفر در 9 روستا آماده بهره برداری است.
 
فرماندار ساوه گفت: در بخش صنایع نیز طرح تولید ژل آلوئه‌ورا از محل تأمین تسهیلات کمکهای فنی و اعتباری توسط شرکت تعاونی ژینوکارا آوه در روستای آوه ظرفیت اشتغال 15 نفر را در دهستان قره‌چای فراهم آورده است.
 
وی بیان کرد: در بخش تامین مسکن، 278 واحد مسکونی طرح مسکن مهر در این شهرستان قابل بهره‌برداری است.
 
وی افتتاح پارک بانوان ساوه ، محوطه‌سازی شهرک علوی را از دیگر پروژه های قابل افتتاح شهرداری ساوه دانست و اظهار کرد: کلنگ‌زنی فاز اول کمربندی شرقی ساوه از دیگر پروژه‌های در دست احداث شهرداری ساوه است.
 
فرماندار ساوه در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت را فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردها و اقدامات مهم و ماندگار دولت به مردم دانست و افزود: هدف همه ما باید خدمت بی منت به مردم و کار با اخلاص برای خدا باشد.
 
وی هفته دولت را فرصتی برای پیوند دوباره ملت با دولت دانست و گفت: هفته دولت تداعی‌کننده روزهای پر افتخار خدمتگزاری شهیدان رجایی و باهنر است و همه خدمتگزاران نظام اسلامی باید با بهره‌گیری از ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری این دو یار همیشه همراه در راه اعتلای و سربلندی میهن اسلامی عزیز تلاش كنند.
 
آزاد با اشاره به خلق حماسه سياسي توسط مردم در ۲۴ خردادماه سال جاري گفت: اكنون نوبت دولت و مسوولان است تا با همكاري و همدلي و اعتماد سازی پاسخ اين حماسه سياسي مردم را با خدمت بیشتر بدهند.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group