شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

نماینده مردم ساوه و زرندیه به همراه جمعی از مسوولان شهرستان زرندیه از روستاهای بخش خرقان این شهرستان بازدید کرد.

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی، نماینده مردم ساوه و زرندیه ضمن بازدید از این روستاها و برگزاری نشست هم اندیشی با حضور مسوولان شهرستان و اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای بخش، از نزدیک مشکلات مطرح شده توسط مردم را بررسی کرد و راهکارهای عملی برای برطرف شدن آنان اتخاذ شد.

 

نماینده مردم ساوه و زرندیه در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، بر لزوم استمرار و تقویت همکاری و همدلی مسوولان برای برطرف شدن مشکلات و پیشرفت منطقه تاکید کرد.

 

شهلا میرگلوبیات افزود: وظيفه مسوولان نظام جمهوري اسلامي، خدمت رساني به مردم است و ارتقای امکانات و خدمات رسانی در روستاها و مناطق محروم از مهم ترین عوامل رشد روستاها است.

 

وی با بیان اینکه رویکرد اصلی مسوولان در بازدید از روستاها باید پی گیری مطالبات روستائیان باشد گفت: خدمات رساني به روستاها بايد به صورتي باشد كه پدیده مهاجرت از روستا به شهر به صورت معكوس انجام شود.

 

وي با اشاره به اولويت بندي مشكلات در روستاها افزود: بازديد ميداني از روستاها باعث مي‌شود مسوولان مشكلات را از نزديك مشاهده و در كميته برنامه‌ريزي براي برطرف کردن آن‌ها ضمن دقت در توزیع اعتبارات برنامه ریزی دقیقی انجام دهند.

 

نماینده مردم ساوه و زرندیه همچنین از صدور مجوز درمانگاه شبانه روزی شهر رازقان مرکز بخش خرقان خبر داد و افزود: این مجوز با پیگیری های انجام شده و در پی دیدار با وزیر بهداشت و درمان صادر شده است.

 

وی با اشاره به ویژگی های بخش خرقان گفت: بخش خرقان از مناطق مهم به لحاظ برخورداری از پتانسیل های بالقوه و در عین حال ار بخش های محروم شهرستان زرندیه است و مردمان آن که در تمامی عرصه های انقلاب دین خود را به خوبی به نظام اسلامی ادا کردند شایسته بهترین خدمات هستند که با پیگیری های صورت گرفته از امکانات بهداشتی و درمانی بیشتری برخوردار خواهند شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group