شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024
در مراسمی با حضور معاون استاندار و فرماندار ساوه، معاون مدیرکل پست استان مرکزی، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار، جمعی از مسوولان محلی و علاقمندان به قرآن کریم از تمبر یادبود جشن بزرگ تکریم قرآن کریم در این شهر رونمایی شد.

 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی، معاون مدیر کل پست استان مرکزی در این مراسم در سخنانی گفت: موضوع چاپ تمبر اختصاصی مراسم جشن بزرگ تکریم قرآن کریم و چهارمین سالروز فعالیت سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساوه از یک ماه پیش مطرح و طرح مورد نظر تهیه و به تائید رسید.
 
محمد رضا عباسی افزود: چاپ و انتشار این تمبر در شهر ساوه پس از شهر تبریز به عنوان دومین تمبر یادبود مدیریت پسماند شهرداری های کشور انجام شد که حرکتی زیبا و در شأن و جایگاه این شهر کهن است.
 
وی ادامه داد: شهرداری ساوه و مدیریت پسماند شهرداری پرچمدار حرکت های عظیم فرهنگی در عرصه مدیریت شهری بوده و هست و الگویی زیبا برای فرهنگ سازی و آموزش شهروندی است.
 
وی بیان کرد: امید است این حرکت زیبای فرهنگی موجب توسعه و پیشرفت هر چه بهتر این شهر شود.
 
عباسی خاطر نشان کرد: امیدواریم این اقدامات فرهنگی ارزشمند بتواند شهر زیبای ساوه را به عنوان شهر سالم و برتر کشور معرفی کرده و این شهر از لحاظ زیست محیطی الگویی برای شهرهای دیگر کشور شود.
 

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group