شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024
نماینده مردم ساوه و زرندیه از عملکرد دادستان عمومی و انقلاب ساوه و مجموعه دادسرای این شهرستان تقدیر کرد.

 
شهلا میرگلوبیات در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)-منطقه مرکزی، عملکرد "حجت الله درودگر" دادستان اين شهرستان را بسيار خوب و رضايتبخش خواند و افزود : مجموعه دادسرای شهرستان ساوه به عنوان بخشی از دستگاه قضایی کشور با همکاری و همدلی با نیروهای انتظامی و دیگر دستگاه های اجرایی شهرستان همراه با اهداف عالی نظام اسلامی حرکت می کند.
 
وی قاطعیت دادستان ساوه را در اجرای عدالت ستودنی دانست و اظهار کرد: فعالیت در حوزه پیشگیری ار وقوع جرایم ، تلاش به منظور کاهش چشمگیر ورودی پرونده ها به دادسرا ، نظارت برامور زندانها، دیدارهای مردمی و ... از نقاط مثبت و عملکرد شایسته دادستان این شهرستان است.
 
وی کاهش ورودي پرونده به دادسرا را نشان از درايت و اقتدار دادستان شهرستان دربرخورد با مجرمين و پيشگيري از وقوع جرم دانست و ادامه داد: اقتدار نيروي انتظامي به دستگاه قضايي برمي‌گردد و من از تعامل و همکاري دستگاه قضايي شهرستان با این نیرو قدردانی می کنم.
 
وی مهمترين دغدغه دستگاه قضایی را ايجاد فضايي امن در بين مردم دانست و افزود: در سايه امنيت است که بسياري از مسائل اقتصادي، سياسي ،عمراني و فرهنگی در جامعه به رشد و بالندگي می رسد و زمينه پيشرفت هر جامعه را ميسر مي سازد.
 
وی اجرای عدالت را اصلی ترین و محوری ترین رسالت قوه قضائیه بیان کرد و گفت: سلامت اجتماعی در کنار برقراری امنیت و اجرای عدالت از خواسته ها و مطالبات آحاد مختلف مردم از دستگاه قضایی است که دادسرای ساوه به خوبی به رسالت خویش با تاسی از الگوی دستگاه قضایی شهید بزرگوار دکتر بهشتی عمل می کند.
 
نماینده مردم ساوه و زرندیه تصریح کرد: هر پست و مقامی، به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به دست می آید موهبتی الهی و فرصتی برای خدمتگزاری به مردم است پس کسانی که به این موهبت دست می یابند باید قدر این فرصت را بدانند تا از اجر معنوی آن برخودار شوند.
 
میرگلوبیات خاطرنشان کرد: خدمت رساتی مناسب به مردم، علاوه بر رضایت مندی آنان موجب خشنودی خداوند متعال می شود.
 

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group