شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه به همراه کارشناس مطبوعات این اداره در معیت جمعی از خبرنگاران و اهالی مطبوعات این شهرستان از ناصر سلیمانی خبرنگار پیشکسوت روزنامه اطلاعات در این شهر که مدتی است در بستر بیماری به سر می برد عیادت و با اهدای لوح یادبودی از وی تجلیل کردند.

 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه در این دیدار با تجلیل از خدمات ناصر سلیمانی خبرنگار پیشکسوت روزنامه اطلاعات در ساوه گفت: این خبرنگار پیشکسوت ساوه ای یکی از فعال ترین و با سابقه ترین اصحاب رسانه شهرستان است که خدمات وی در خصوص آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مردم قابل تقدیر است.
 
حسین محمودی فر افزود: عیادت و دلجویی از پیشکسوتان اصحاب فرهنگ و هنر و خبرنگاران کمترین کاری است که می توان برای ارزش‌گذاری به نسلی که سال‌های سال در زمینه‌های مختلف تلاش کرده‌اند انجام داد.
 
وی ادامه داد: خبرنگاران از اركان اصلی توسعه جامعه هستند که نقش آنان در ارتقای فرهنگ عمومی و افزايش آگاهی مردم بسیار تاثیر گذار است و نبود خبرنگار در جامعه زمینه ناآگاهی افراد را فراهم می کند.
 
وی گفت: نشریات و رسانه ها به عنوان یکی از شاخص های توسعه جامعه نقش شگرفی در ارتقای افکار عمومی برای پیشبرد امور فرهنگی ، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دارند.
 
محمودی فر خاطر نشان کرد: خبرنگاران عناصر و استوانه های فرهنگی یک جامعه هستند که تلاش آنان موجب ارتقای سطح دانایی و فرهنگ جامعه می شود.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group