شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024
نماینده مردم ساوه و زرندیه گفت: با پیگیری های انجام شده مبلغ 15 میلیارد ریال برای ادامه ساخت کمربندی ساوه اختصاص یافت.

 
شهلا میرگلوبیات در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی افزود: این میزان اعتبار با اخذ دستور از مقام عالی وزارت راه و شهرسازی به منظور تسریع در تکمیل احداث این طرح انجام شده است.
 
وی اظهار کرد: احداث کمربندی ساوه که با هدف کاهش حوادث و عدم حضور کامیونها در سطح شهر احداث می شود، به یکی از پروژه های نیمه تمام تبدیل شده بود و اعتبارات گذشته برای آن کافی نبوده و قطعا بهره برداری از آن به تعویق می افتاد.
 
وی بیان کرد: پروژه کنار گذر ساوه موسوم به کمربندی از مصوبات دور اول، دوم و سوم سفر استانی هیئت دولت به شهرستان ساوه است که از سال 1386 با اعتبارات استانی شروع شده است.
 
وی با اشاره به اینکه به دلیل نبود اعتبارات لازم این پروژه پیشرفت فیزیكی قابل ملاحظه ای نداشته است، اظهار کرد: پروژه كمربندی ساوه كه از آزاد راه تهران به ساوه آغاز و با دور زدن ساوه به اتوبان ساوه سلفچگان منتهی می شود 28 كیلومتر طول دارد.
 
میرگلوبیات، گفت: این پروژه از محل جاده همدان به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شده و در حال حاضر عملیات در حد فاصل محور ساوه تهران تا محور ساوه همدان در حال انجام است که مستلزم تقویت مالی پیمانکار و تسریع در ساخت است.
 
وي خاطر نشان کرد: با پیگیریهای صورت گرفته به منظور تسریع در عملیات اجرایی این پروژه اعتبار آن در سالجاری با اخذ دستور از معاون وزیر راه و شهرسازی افزایش یافت که شتاب روند اجرایی آن را دو چندان می کند.
 
به گفته نماینده مردم ساوه و زرندیه ایجاد این كمربندی در جلوگیری از ورود وسائط نقلیه سنگین به داخل شهر ساوه و كاهش ترافیك درون شهری و سوانح رانندگی بسیار موثر است.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group