شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

با هدف مدیریت و تامین فشار آب در شهرستان ساوه، خط انتقال 300 میلیمتری به طول 700 متر در این شهر اجرا و با موفقیت به شبکه انتقال آب شهری متصل شد.

 

 

ابوالفضل شهباز مدیرعامل آب و فاضلاب شهرستان ساوه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی، افزود: به دنبال موج گرمای شدید در تابستان امسال در شهرستان ساوه و در پی آن افزایش مصرف آب توسط شهروندان، گاها در اوایل تیر ماه و ایام ماه مبارک رمضان مردم ساوه شاهد افت شدید فشار آب شرب در اقصی نقاط شهر بودند.

 

وی بیان کرد: با توجه به گزارش‌های مردمی و نارضایتی شهروندان از افت شدید فشار آب، این شرکت اقدام به جانمایی خط انتقال در ضلع غربی دریاچه تفریحی و پارک جنگلی ساوه از اواسط تیر ماه کرد و با بهره برداری از این خط انتقال در پایان همان ماه توانست گام بلندی در جهت بهبود افت فشار آب در شهر ساوه بردارد.

 

شهباز با بیان اینکه این طرح شامل آب رسانی به مناطق خیابان کارگر، خیابان زنجانی، خیابان فرهنگ، خیابان شهید ابراهیمی، خیابان هفتم تیر و خیابان مبارزان است، گفت: هدف از اجرای این پروژه، ایجاد نواحی فشاری مستقل و تأمین فشار مناسب در تمامی نقاط شبکه و رفع کمبود آب در این مناطق است.

 

وی با اشاره به اینکه در راستای بهره برداری از این طرح هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و 550 میلیون ریال صرف شده است، اظهار داشت: این طرح تنها به منظور تامین فشار آب اجرایی شده است و باید توجه داشت منابع آب در شهر ساوه بسیار محدود است و ضروری است شهروندان با مدیریت مصرف آب در تمام سال ما را در خدمات رسانی به شهر ساوه یاری دهند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group