شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024
سرپرست ادراه اوقاف و امور خیریه شهرستان ساوه گفت: آئین اختتامیه طرح نشاط معنوی در 31 مردادماه سال جاری در امامزاده سید اسحاق (ع) این شهرستان برگزار می شود.
 
 
 
حجت الاسلام سید محمد باقر طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی، با اعلام این خبر افزود: طرح نشاط معنوی شامل ویژه برنامه ها و کلاس های غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ویژه خواهران و برادران در امامزادگان سید اسحاق(ع)، سید علی اصغر(ع)، شاهزاده حسین(ع)، اسماعیل(ع) واقع در یل آباد، سید ابورضا(ع)، امامزاده سلیمان شهر آوه و امامزاده هارون(ع) از ابتدای فصل تابستان آغاز شد.
 
وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت طرح اوقات فراغت دانش آموزان در تعطیلات تابستانی برای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، بهینه سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در تابستان با هدف تقویت بنیه اعتقادی، دینی و ارزش های انقلاب اسلامی و سوق دادن نسل جوان به فعالیت های فرهنگی و قرآنی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه از اهداف برگزاری این طرح است.
 
وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این طرح شامل دانش آموزان دختر و پسر از سنین هشت تا 18 سال و در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه هستند و آموزش های پیش بینی شده شامل روخوانی، روانخوانی، ترجمه، مفاهیم و حفظ قرآن کریم، اعتقادات، داستان های ائمه معصومین و پیامبران و احکام است که به تناسب سطح و مقطع تحصیلی به شرکت کنندگان تدریس می شود.
 
طباطبایی خاطر نشان کرد: ارائه گزارش از عملکرد مبلغان اعزامی این اداره در برگزاری طرح ارائه نشاط معنوی، تقدیر و تشکر از مسوولان برگزاری و همچنین معرفی نفرات برتر از برنامه‌های مراسم اختتامیه طرح نشاط معنوی در این شهرستان است.
 

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group