شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساوه از تجهیز این سازمان به ماشین آلات مکانیزه مخزن شوی خبر داد.
 
رضا یزدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی افزود: در گذشته جمع آوری و حمل پسماندهای شهری اعم از خانگی ، بیمارستانی یا تجاری توسط ماشین های غیر مکانیزه انجام می شد که مشکلات زیادی را به همراه داشت.
 
وی ادامه داد: شستشو نکردن مخزن های زباله موجب متصاعد شدن بوی بد و نارضایتی شهروندان می شد و این سازمان در راستای برطرف کردن این مشکل اقدام به تهیه خودروی مجهز به دستگاه مخزن شوی مکانیزه کرده است.
 
وی گفت: این ماشین مخزن شوی با صرف هزینه ای بالغ بر 130 میلیون ریال توسط شرکت خدماتی طرح تنظیف، از پیمانکاران این سازمان، خریداری شده است.
 
وی بیان کرد: این تجهیزات در راستای واگذاری امور خدمات شهری به بخش خصوصی انجام شده است.
 
وی ادامه داد: تهیه ماشین مخزن شوی زباله موجب می شود تا همزمان با تخلیه زباله سطل های مکانیزه، شستشوی آن نیز صورت پذیرد تا با این عمل بوی بد ناشی از آب زباله به جامانده در انتهای مخزن برطرف شود.
 
وی اضافه کرد: تهیه خودروهای مکانیزه جمع آوری و حمل زباله شهری یکی از اقداماتی است که سازمان مدیریت پسماند در راستای تسهیل در امر پاکیزگی شهر انجام داده است .
 
یزدی گفت: این سیستم از بهداشتی ترین و مقرون به صرفه ترین روش های شستشوی مخزن های زباله به حساب می آید که با استفاده از یک ماشین حمل زباله و با تعبیه یک سیستم مخزن شوی و یک کارگر ساده قابل اجراست.
 
وی خاطر نشان کرد: در آینده نزدیک دومین دستگاه مخزن شوی توسط یکی از شرکت های بخش خصوصی خریداری و در سطح شهر فعالیت می کند.
 
یزدی تصریح کرد: از شهروندان تقاضا داریم که از تخلیه خاک و نخاله در این مخازن خودداری کنند.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group