شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024
نماینده مردم ساوه و زرندیه از عملکرد فرماندهی و کارکنان نیروی انتظامی ساوه قدردانی کرد.

 
شهلا میرگلوبیات در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی افزود: خوشبختانه در ماه های اخیر نیروی انتظامی شهرستان ساوه در حوزه کشفیات عملکرد قابل قبولی داشته است و به طور مثال کشف بیش از 100 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه در شهرستان نشان از تلاش خستگی ناپذیر آنان در مقابله با سوداگران مرگ دارد.
 
وی امنیت و احساس امنیت را از شاخصه های توسعه یافتگی جوامع برشمرد و اضافه کرد: نیروی انتظامی شهرستان ساوه در مبارزه علیه قاچاقچیان مواد مخدر و برهم زنندگان امنیت اجتماعی توانسته است این شهرستان را به منطقه ای امن مبدل سازد.
 
وی با اشاره به اینکه شهرستان ساوه در شاهراه مواصلاتی کشور قرار داشته و از محورهای حمل مواد مخدر کشور است، ادامه داد: پلیس شهرستان با دقت و سرعت عمل اجازه ورود هرگونه مواد مخدر را به شهرستان نمی‌دهد.
 
نماینده مردم ساوه و زرندیه با اشاره به اینکه ماموران انتظامی همواره برای برقراری نظم و امنیت تلاش داشته‌اند، بر مشارکت آحاد مردم با پلیس تاکید کرد و افزود: مطابق آمارهای رسیده با تلاش مجموعه انتظامي شهرستان و همكاري و تعامل بسيار خوب مردم با پليس طی ماه های اخیر میزان وقوع جرم در شهرستان کاهش داشته است.
 
وی با اشاره به اینکه خدمات ارزشمند مجموعه انتظامی ساوه این شهرستان را به منطقه ناامنی برای مجرمان تبدیل کرده است، بیان کرد: در دفاع از عملکرد مجموعه انتظامی شهرستان همین بس که بسیاری از جرایمی که محل وقوع آن در مناطق دیگر کشور است در شهرستان ساوه کشف می شود و این نشان از توانمندی و تجربه بالای پلیس شهرستان دارد.
 
وی خاطر نشان کرد: رضايت مردم از عملكرد شبانه روزي نیروی انتظامي موجب افزایش اعتماد به پليس و در نهايت مشاركت حداکثری در حفظ نظم و امنيت خواهد شد.
 
میرگلوبیات ضمن قدردانی از فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه تصریح کرد: سرهنگ طالبی و کارکنان خدوم نیروی انتظامی شهرستان اقدامات خوب و زیربنایی برای تامین امنیت در سطح شهرستان انجام داده اند.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group