شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024
معاون استاندار و فرماندار ساوه گفت:خبرنگاران مهمترین عنصر آگاهی بخشی و تعالی جامعه هستند.

 
احمد آزاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی با گرامیداشت فرا رسیدن 17 مردادماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار گفت: 17مردادماه یادآور شهادت شهید محمود صارمي خبرنگار ارزشی و ولایی نظام اسلامی به همراه 9 دیپلمات کشورمان در مزارشريف افغانستان است که مظلومانه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
 
وی ادامه داد: روز خبرنگار نماد تقدیر از شأن و مقام قشر شریفی از جامعه است که با تلاشی وافر و مجدانه و با روحیه ای خستگی ناپذیر و بدون ادعا کار روشنگری و آگاهی بخشی جامعه را به خوبی انجام می دهند.
 
آزاد با اشاره به رویدادها و وقایع کشور در عرصه های گوناگون گفت: نقش مطبوعات و رسانه در تحقق منویات مقام معظم رهبری و در انعکاس اخبار و وقايع کشور بی بدیل و شایسته تقدیر است .
 
وی با بیان ترفند ها و توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی اظهار داشت: نقش خبرنگاران در ارتقای بصیرت آحاد مختلف جامعه به ویژه در عرصه دشمن شناسي و آشنايي با ترفندهاي دشمنان بسیار تاثیر گذار است.
 
فرماندار ساوه در ادامه با اشاره به ویژگی های خبرهای تنظیمی توسط خبرنگاران گفت: اخبار تولیدی توسط اصحاب رسانه بايد در نهایت دقت و صحت و به صورت حرفه ای تنظیم شود و از کیفیت و تاثیر گذاری بالایی برخوردار باشد.
 
وی خاطر نشان کرد: خبرنگاران باید حرفه‌اي شدن و رعايت اخلاق خبرنگاري رادر اولویت کار خبری خود قرار دهند و با ارتقای حس اعتماد در جامعه و مسوولان رسالت خطير خود را به شایستگی و در خور شأن و جایگاه خبرنگاری انجام دهند.
 
وي همچنین با اشاره به جايگاه روابط عمومي های ادارات و دستگاه های اجرایی به منظور برقراري ارتباط مسوولان با خبرنگاران افزود: رمز موفقیت یک دستگاه اجرایی برقراری ارتباط صمیمی و مطلوب روابط عمومی به عنوان پیشانی ادارات با خبرنگاران است تا خدمات و فعالیت های آن مجموعه به خوبی در جامعه منعکس شود.
 
وی تصریح کرد: اگر مديران روابط عمومی دستگاه ها فعاليت خود را به موقع و در نهایت دقت رسانه اي کنند و به اطلاع مردم برسانند هم زمینه موفقیت آن دستگاه را فراهم کرده اند و هم در بین مردم جایگاه خوبی خواهند داشت.
 
آزاد همچنین از همکاری مطلوب خبرنگاران شهرستان و انعکاس اخبار فرمانداری ساوه در کمترین زمان ممکن به شهروندان، قدردانی کرد.
 
فرماندار ساوه همچنین با تقدیر از خبرگزاری ایسنا استان مرکزی و تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران این خبرگزاری گفت: قرار گرفتن لحظه به لحظه اخبار متنوع و مختلف از سراسر استان بر روی خروجی این خبرگزاری که نشان از تلاش بی وقفه خبرنگاران آن دارد نمایانگر این است که این خبرگزاری بر کيفيت اخبار تاکید داشته و تعامل بسیار مطلوبی با مدیران دستگاه های استان دارد.
 
وی همچنین از حضور مستمر و همیشگی خبرنگار ایسنا استان مرکزی در شهرستان ساوه و پوشش مطلوب و فراگیر اخبار این شهرستان از طریق این خبرگزاری قدردانی کرد.
 
۱۷مرداد ماه هر سال سالروز شهادت شهيد محمود صارمي خبرنگار خبرگزاری حمهوری اسلامی ایران در كشور افغانستان به عنوان روز خبرنگار نامگذاري شده است.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group