شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی خواستار حل مشکلات نقاط حاشیه‌نشین ساوه با توجه به برطرف شدن مشکلات قانونی آن و با توجه تلاش‌های منتخبین مردم در شورای اسلامی دوره چهارم شد.

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی، شهلا میرگلوبیات در جلسه هم‌اندیشی منتخبین و اعضای شورای اسلامی شهر ساوه اظهار داشت: انتخاب شما از سوی مردم در شورای شهر فرصتی برای خدمت‌گزاری به مردم است و باید از این فرصت به نحو احسن استفاده کرد.

 

وی خدمت به مردم، وظيفه‌شناسي، عمل به قانون همراه با صداقت و دلسوزي را از شاخصه‌های مهم منتخبين مردم در شوراي اسلامي دانست و افزود: شناخت ظرفیت‌ها و استفاده بهینه از امکانات و نیز آسیب‌شناسی نقاط ضعف و قوت شوراهای گذشته به منظور برنامه‌ریزی مدون از دیگر مواردی است که اعضای شورا باید مد نظر قرار دهند تا موجب توسعه روز افزون شهر باشیم.

 

میرگلوبیات با اشاره به بیت‌المال بودن بودجه‌های شورای شهر خواستار استفاده صحیح از بودجه از سوی منتخبین شد.

 

به گزارش ایسنا، معاون استاندار و فرماندار شهرستان ساوه نیز با اشاره به خلق حماسه سیاسی گفت: مردم به کاندیداها اعتماد کرده‌اند و به آنها رای دادند و منتخبین نیز باید با  عملکرد صحیح پاسخ اعتماد مردم را بدهند.

 

احمد آزاد با بیان اینکه اولویت شورای شهر و شهرداری باید اتمام طرح‌های نیمه تمام باشد،افزود: تمام هم و غم شورای جدید باید اتمام طرح‌های نیمه‌تمام باشد و تا بهره‌برداری کامل از آنان نباید پروژه و یا طرح جدیدی تعریف کرد.

 

وی اظهار کرد: تلاش اعضای شورای اسلامی شهر در مدت چهار سال عضویت در سکان مدیریت شهری به منظور تعالی، پیشرفت، عمران و آبادی شهر موجب سربلندی در محضر خدا و افزایش سطح رضایتمندی شهروندان می‌شود.

 

فرماندار ساوه همچنین بر لزوم همدلی، همکاری، وحدت رویه و انسجام اعضای شورای اسلامی شهر و خدمت‌رسانی خالصانه به منظور فراهم ساختن راهکارهای توسعه این شهر تاکید کرد.

 

در این دیدار حاضرین به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه مسائل مختلف این شهر پرداختند.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group