شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

فرماندار زرنديه گفت: در سال گذشته 565 طرح در کارگروه توسعه کشاورزی این شهرستان تصويب و برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفي شدند.

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی علي رضا هدايتي در جلسه كارگروه توسعه و ترویج بخش كشاورزي افزود: سال گذشته حدود 280 میلیارد ریال تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی و منابع دولتی برای اجرای طرح‌های توسعه کشاورزی این شهرستان اختصاص یافت.

 

وی با اشاره به اینکه با اختصاص این میزان اعتبار اجرای 370 طرح در شهرستان آغاز شده است، بیان کرد: فاز اول برخی از این طرح‌ها و پروژه‌ها به بهره‌برداری رسیده است.

 

هدایتی اضافه کرد: در سال جاري نيز چهار مورد درخواست تسهيلات اشتغالزايي در كارگروه توسعه بخش كشاورزي به ميزان 15 ميليارد ريال مصوب و به بانك‌ها معرفي شده است.

 

به گفته فرماندار زرندیه استفاده از تسهیلات طرح‌های توسعه کشاورزی در این شهرستان تاکنون موجب ایجاد 1200 فرصت شغلی شده است.

 

وی با اشاره به عملکرد این شهرستان در اجرای طرح‌های توسعه کشاورزی، اظهار داشت: اجرای طرح توسعه کشاورزی در این شهرستان موجب توسعه در تولید محصولات کشاورزی و دامپروری شده است.

 

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح توسعه بخش کشاورزی عامل موثری در رونق اقتصادی، افزایش تولید و ایجاد اشتغال پایدار است، تصریح کرد: دولت با اجرای این طرح تصمیم به بهره‌برداری لازم از منابع آب، خاک، سرمایه و نیروی انسانی در بخش کشاورزی گرفت.

 

وی اجرای طرح‌های توسعه کشاورزی را موجب تقویت اشتغالزایی دانست و تصریح کرد: استفاده از تسهیلات این طرح‌ها بستر لازم را برای اشتغال جوانان این شهرستان بویژه دانش آموخته‌های بخش کشاورزی فراهم می‌کند.

هدایتی به اهمیت توسعه و اجرای طرح‌های کشاورزی در ایجاد اشتغال اشاره و تصریح کرد: از جمله اهداف طرح‌های کشاورزی ایجاد اشتغال برای افراد جویای کار و مشتاق به انجام کارهای کشاورزی و در نتیجه پیشرفت کشور است .

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group